در سی امین وبینار طرح" شهید حاج قاسم سلیمانی" مطرح شد؛

با هرگونه تخلفی که به سلامت مردم آسیب وارد کند، برخورد می شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۱۶۶۵
با هرگونه تخلفی که به سلامت مردم آسیب وارد کند، برخورد می شود
در سی امین وبینار طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ما با سلامت و جان مردم شوخی نداریم و با هر گونه تخلفی که به سلامت مردم آسیب برساند بدون هیچ گونه چشم پوشی برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر آبتین حیدر زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این وبینار با اشاره به اهمیت و اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، گزارش جامعی از روند اجرای طرح  مذکور  ارایه داد.

وی افزود: با شناسایی به موقع و زود هنگام گروه های پر خطر مانند سالمندان و افرادی که بیماری زمینه ای دارند ، مانند مبتلایان به دیابت، پر فشاری خون، بیماری های قلبی و تنفسی،  آزمایش سریع (راپید تست) در درب منازل صورت خواهد گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تشدید نظارت‌های وزارت بهداشت، بیان کرد : رعایت دستورالعمل ها در معابر عمومی و بازارها به شدت افزایش یافته و حتی توانستیم رتبه برتر  کشوری را نیز کسب کنیم. 

وی با بیان اینکه ما  هیچ  تمایلی به تعطیل کردن حتی یک مورد از کسب و کارها را نداریم، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجباری است و در نتیجه ناظرهای بهداشتی با شدت عمل بیشتر مجبور به تعطیلی اماکنی شدند که پروتکل‌های بهداشت را رعایت نمی‌کنند.

لازم به ذکر است: سی امین وبینار گزارش صبحگاهی هماهنگی و بررسی روند اجرای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی در راستای مدیریت و کنترل بیماری کووید-19 گام چهارم غربالگری با حضور دکتر آبتین حیدرزاده - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان. معاونین، مدیران، روسای گروه و کارشناسان مرتبط معاونت بهداشتی دانشگاه با مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای تابعه استان امروز 8 دی ماه سالجاری در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز