صدور ۶ موافقت‌نامه اصولی تاسیسات گردشگری در گیلان

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۶:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۹۴۹۳
صدور ۶ موافقت‌نامه اصولی تاسیسات گردشگری در گیلان
رضا حسن‌پور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در جلسه کمیته فنی تعداد 8 طرح متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری بررسی و با صدور 6 موافقت‌نامه اصولی موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ چهاردمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری  در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان برگزار شد.

جلسه کمیته فنی با حضور اعضای جلسه و تعداد 8 طرح متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری بررسی و با صدور شش موافقت‌نامه اصولی یک هتل، دو مجتمع گردشگری، یک مجتمع تفریحی سرگرمی و دو واحد بوم‌گردی موافقت شد. 

رضا حسن‌پور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این طرح‌ها شامل دو هتل، سه مجتمع گردشگری و تفریحی، یک هتل آپارتمان و یک طرح بوم‌گردی است.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت تاسیسات گردشگری در  جلب رضایت گردشگران در صنعت گردشگری و به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه، جلسات کمیته فنی به صورت هفتگی برگزار شده و پیگیری امور سرمایه گذاران در دستگاه‌های دیگر و نیز ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان در انتها با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای حداقل 200 نفر با اجرای پروژه‌های مصوب گفت: اجرای طرح بوم گردی به عنوان یکی از راهبردهای دولت تدبیر و امید برای اشتغال به ماندگاری روستائیان و ایجاد توسعه همه جانبه در مناطق روستایی کمک می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز