دستبند پلیس بر دستان محتکر روغن

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۳۸۷۳۳
دستبند پلیس بر دستان محتکر روغن
فرمانده انتظامی استان از کشف 7 تن و 500 کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده از یک انبار در شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند، اظهار داشت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی ناجا است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در شهرستان فومن مطلع شده و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی انبار احتکار روغن‌ و اعزام ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به این مکان خبر داد و افزود: 7 تن و 500 کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در بازرسی از محل مورد نظر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تاکید بر برخورد قانونی با افرادی که اقلام و مایحتاج ضروری مردم را احتکار می‌کنند، اذعان داشت: در این راستا متهم 28 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون به مرجع قضائی معرفی و انبار احتکار روغن‌ها پلمب شد.

سردار ملکی تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را بالغ بر 700 میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌ شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم از شهروندان خواست، برای جلوگیری از سودجویی‌ افراد فرصت‌طلب در صورت برخورد با موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز