به میزبانی کانون پرورش فکری برگزارشد؛

آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست کانون زبان گیلان

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۹۲۱۴
آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست کانون زبان گیلان
طی آیینی«سید‌مجید محمد‌نژاد» به‌عنوان سرپرست کانون زبان استان گیلان معرفی و از خدمات «خدیجه‌تقی پور»، به پاس مدیریت سه‌ساله بر این مجموعه قدردانی‌شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این آیین با حضور رضا لیاقی، معاون اداری مالی و محمد صفری، مدیر حراست کانون زبان کشور و جمعی از مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و کانون زبان استان صورت‌گرفت و ضمن تجلیل از خدمات خدیجه تقی‌پور، سید مجید محمد‌نژاد به‌عنوان سرپرست کانون زبان استان تعیین‌شد.

«اعتماد مردم» و «نیروی‌انسانی‌متخصص»، بال‌‌های‌پرواز کانون‌زبان

مدیر‌کل کانون استان گیلان طی این مراسم که با همراهی برخط مسوولان کانون زبان استان برگزارشد، ضمن خیرمقدم به حاضران، از اولویت‌های امروز جامعه و ضرورت آمادگی هرچه بیش‌تر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب سخن‌گفت و هم‌دلی و هم‌گرایی را نقطه‌ی آغاز این حرکت عنوان‌کرد.

اسفندیارضیائی در این میان از حلاوت همدلی کانون زبان و کانون پرورش فکری گیلان صحبت‌کرد و با بیان‌این‌که هم‌افزایی این دومجموعه‌ی هم‌خانواده، بستر‌ساز نیل به اهداف و خدمات‌رسانی بهتر به مخاطبان است، افزود: پیش‌گیری از گسست‌های فرهنگی و آموزشی، به ویژه در روز‌های همه‌گیری ویروس کرونا، دست‌آورد‌ این تعامل سازنده محسوب‌می‌شود.

این مدیر‌فرهنگی نگاهی به پیشینه و جایگاه کانون زبان ایران نیز داشت و با توصیف اعتماد‌ مردم به این مجموعه و تخصص نیروی انسانی آن به بال‌های پرواز گفت: این مهم، سرمایه بیش از یکصد سال فعالیت و خدمات‌رسانی به‌شمار‌می‌رود و لازم است در پاس‌داشت و صیانت از آن کوشا باشیم.

دیگربخش سخنان این مدیر فرهنگی به ضرورت به‌روز‌رسانی آگاهی‌ها، برنامه‌محوری و پرهیز از روز‌مرگی اختصاص‌داشت و وی با مهم برشمردن جاری‌سازی آموزه‌های دینی و فرهنگی در آموزش‌های کانون زبان‌اظهار‌کرد: در سایه مدیریت پیشین، شاهد تحقق این امر بودیم و با ریل‌گذاری مناسب در این حوزه و نگاه ویژه به اسناد بالادستی به استمرار این مهم امیدوارهستیم.

ارایه‌ی گزارشی از تعامل سازنده کانون پرورش فکری و کانون زبان و اعلام حمایت از این مجموعه‌ی هم‌خانواده. پایان‌بخش سخنان ضیائی به‌شمار‌می‌رفت.

تکریم مخاطبان و شناخت هویت‌سازمانی در دستور‌کار

معاون اداری و مالی کانون زبان کشور در این مراسم با قدردانی ازحمایت‌های کانون پرورش فکری گفت: دشواری‌های فعالیت در امر آموزش و همه‌گیری ویروس کرونا، گویای اهمیت هم‌گرایی و حمایت‌های سازنده از کانون زبان ایران است.

رضا لیاقی در ادامه، روند رو به رشد و راهبرد‌های کانون زبان کشور را مورد توجه قرارداد و با مهم‌برشمردن تکریم مخاطبان، اعتماد‌سازی، برنامه‌ریزی و شناخت هویت سازمانی افزود: پرداختن به این امور و بهره‌گری از ظرفیت‌های مدرسان آگاه این مجموعه می‌تواند به پایدارسازی حضور زبان‌آموزان و ارتقای جایگاه کانون زبان کمک‌کند.

این مسوول هم‌چنین اشاره‌ای به پیشینه کانون زبان و ضرورت پاس‌داشت دست‌آورد‌های آن برای آیندگان داشت و افزود: آگاهی‌بخشی، تعمیق تعلق سازمانی و افزایش تعاملات برون سازمانی، از اولویت‌های این مجموعه برای تحقق این امر به‌شما‌ر‌می‌رود و با توجه به توسعه‌ی زیرساخت‌ها در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، به افزایش گستره‌ی فعالیت‌های حضوری و مجازی آن در دوران پسا‌کرونا باور‌داریم.

قدردانی از تلاش‌های خدیجه تقی‌پور، مدیر پیشین کانون زبان و آرزوی موفقیت برای سرپرست فعلی کانون زبان استان گیلان، بخش پایانی صحبت‌های لیاقی به‌شمار‌می‌رفت و وی با دشوار‌گذر توصیف‌کردن مسیر موفقیت‌گفت: برای تثبیت جایگاه کانون زبان نیازمند تلاش افزون‌تر هستیم .

آشنایی با مدیریت راهبردی و مطالبه‌گری، دست‌آورد حضور در کانون زبان  

مدیر‌پیشین کانون زبان استان گیلان در این آیین با قدردانی از همراهی همکاران طی 3 سال گذشته و سپاسگزاری از اعتماد مسوولان کانون زبان اظهار‌داشت: این دوران فرصتی برای فراگیری مدیریت راهبردی  و مطالبه‌گری به‌شمار‌می‌رفت.

خدیجه تقی‌پور درهمین‌حال از هم‌دلی و وفاق حاکم بر کانون زبان به نیکی یاد‌کرد و ضمن توصیف این مجموعه به بازوان یک پیکره گفت: آموختن از جوانان، هدف‌گذاری، پیگری و توجه به تدوین تقویم اجرایی  از دیگر دست‌آورد‌های حضور  در کانون زبان استان گیلان محسوب‌‌می‌شود.

آرزوی موفقیت برای سرپرست فعلی کانون زبان و ابراز امیدواری به حفظ ارتباط سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان گیلان، پایان‌بخش سخنان  خدیجه تقی‌پور بود.

خود را یک کانونی واقعی می‌دانم

سرپرست کانون زبان استان گیلان نیز حضور در این عرصه را فرصتی ارزش‌مند ارزیابی‌کرد و با تاکید‌بر ضرورت هم‌دلی افزون‌تر گفت: خودم را یک کانونی واقعی می‌دانم و درسایه تعامل با همکاران و تعاملات برون‌سازمانی، برای ارتقای جایگاه این مجموعه تلاش‌خواهم‌کرد.

سید‌مجید محمد‌نژاد در ادامه با قدردانی از اعتماد مسوولان کانون زبان اضافه‌کرد: لازم است جهت پاسخ‌گویی به این باورمندی، با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری مسیر توفیق، به افکار بلندمان جامعه عمل بپوشانیم.

شایان‌ذکر‌است، سیدمجید محمد‌نژاد دارای کارشناسی مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر(گرایش نرم‌افزار) است. وی سابقه حضور در واحد‌های اداری و رایانه شرکت‌های معتبر استان گیلان و تحقیقات میدانی در حوزه مخاطب‌یابی را درکارنامه‌دارد.

حضور در مراکز کانون زبان شهرستان رشت، فومن و بندرانزلی و فعالیت به‌عنوان مسئول مرکز کانون زبان رشت  ازدیگر عرصه‌های فعالیت محمد‌نژاد به‌شمار‌می‌رود.

899

0988

09876

77

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز