به‌پاس شعر‌سرایی در ستایش مدافعان سلامت؛

عنوان شایسته‌تقدیر مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» به نوجوان گیلانی رسید

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۰۷۹۳
عنوان شایسته‌تقدیر مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» به نوجوان گیلانی رسید
فاطمه خلیلی، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عنوان شایسته‌تقدیر بخش ادبی مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» را به خود اختصاص‌داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛  مهرواره فرهنگی هنری «ستاره‌های بی‌نشان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌منظور قدردانی از تلاش‌های  مدافعان عرصه‌ی سلامت و کادر درمان،  در بخش‌های  نقاشی، عکس، شعر و داستانک،  هم‌زمان با پاییز 1399 برای کودکان و نوجوانان منتشرشد و  آثار ارسالی تا ۱۰ بهمن به دبیرخانه مهرواره رسید

 بخش ادبی این مهرواره نیز در دو قالب «شعر» و «داستانک» (Flash Fiction) برای دو گروه سنی «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد.

اثر  فاطمه خلیلی، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 کانون پرورش فکری نیز از جمله 307 شعر ارسالی به دبیرخانه مهرواره« ستاره‌های بی‌نشان» در تهران ارسال بود که با توجه به تاز‌گی موضوع، خلاقیت درپرداخت، پرداختن به مقوله‌ی امید و توجه به ارتباط اثر با موضوع‌های اعلام‌شده، درمیان 4 اثر شایسته‌تقدیر شاعران نوجوان قرار‌گرفت.

این درحالی است که حسین دهلوی شاعر، حسین تولایی و مریم اسلامی از شاعران و کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوری مرحله‌ی پایانی بخش «شعر» این مهرواره را به‌عهده‌داشتند.

شایان‌ذکر است، اسامی برگزیدگان بخش داستانک و شعر مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در سایت خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir در دسترس قراردارد و آثار  برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره نیز در نگارخانه مجازی سایت kpf.ir به نمایش گذاشته خواهد‌شد.

 

نظر شما