رئیس پلیس راه استان گیلان ؛

هرگونه رفتار مخاطره‌آمیز می‌تواند یک تهدید برای کاربران ترافیک باشد

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۶۷۱۰
هرگونه رفتار مخاطره‌آمیز می‌تواند یک تهدید برای کاربران ترافیک باشد
رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: هرگونه رفتار مخاطره‌آمیز از سوی رانندگان می‌تواند یک تهدید برای کاربران ترافیک باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "جاورصفاری" در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به ورود مسافران نوروزی به استان، توجه بیشتر به توصیه‌های پلیس برای ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت مقررات رانندگی الزامی است.

وی افزود: رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

رئیس پلیس راه استان گیلان مهمترین علل وقوع تصادفات را عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه دانست و تصریح کرد: رانندگان از ترمز ناگهانی در سطح جاده خودداری کرده و با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی به هشدارهای ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های استان توجه کنند چرا که توصیه‌های پلیس ضامن سلامتی آنها خواهد بود.

این مقام انتظامی اذعان داشت: هرگونه رفتار مخاطره‌آمیز از سوی رانندگان می‌تواند یک تهدید برای کاربران ترافیک باشد.

سرهنگ صفاری خط قرمز پلیس را تخلفات حادثه‌ساز به ویژه سبقت، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست عنوان کرد و گفت: تجهیزات کنترلی و دوربین‎های هوشمند پلیس در مقایسه با نوروز سال گذشته افزایش داشته و رفتارهای پرخطر رانندگان به طور جدی رصد و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بیان داشت: ماموران پلیس راه همچون سال‌های گذشته با تمام توان و با اجرای طرح‌های مختلف انضباط ترافیکی و با بکارگیری از تمام ظرفیت‌های موجود از قبیل گشت‌های محسوس و نامحسوس برای ایجاد امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در خدمت میهمانان نوروزی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز