مزرعه رمز ارزها در برنجکوبی متروکه

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۳۹۵۲
مزرعه رمز ارزها در برنجکوبی متروکه
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 309 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه برنجکوبی متروکه به ارزش 40 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" در گفت‌وگویی با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال، هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی انجام اقدامات همه جانبه، اطلاعاتی از فعالیت غیرمجاز یک مزرعه استخراج کننده رمز ارز دیجیتال در منطقه خمام به دست آمد افزود: پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع برای پلیس محرز شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان به اعزام ماموران انتظامی خمام پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر که یک کارخانه برنجکوبی متروکه بود، اشاره کرد و بیان داشت: در بازرسی از این مکان، 309 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از دستگیری و معرفی متهم 60 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را 40 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی را گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز