در دیدار فرماندار و شهردار رشت با مدیرکل راه آهن شمال ۲ مطرح شد؛

هم افزایی سازمانی برای زیباسازی پیشخوان و بلوار دسترسی ایستگاه راه آهن رشت

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۴۷۷۶
هم افزایی سازمانی برای زیباسازی پیشخوان و بلوار دسترسی ایستگاه راه آهن رشت
در دیدار علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت با غلامحسین ولدی مدیرکل و معاونان اداره کل راه آهن شمال ۲ بر اهمیت هم افزایی سازمانی برای زیبا سازی پیشخوان و بلوار دسترسی ایستگاه راه آهن رشت تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ غلامحسین ولدی در این جلسه که ظهر امروز درایستگاه راه آهن رشت برگزار شد، اظهار داشت: ایستگاه راه آهن رشت پیشخوان شهرستان رشت برای مسافران حوزه ریلی به شمار می رود و به همین خاطر در راه آهن اراده استواری برای ارتقاء جلوه زیبای ایستگاه و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و تجار وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایستگاه راه آهن رشت جز ایستگاه های درجه یک شبکه ریلی محسوب می شود، افزود: تحقق چنین امر مهمی در سایه هم افزایی سازمانی محقق و تسهیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه لوکس ترین و بهترین سالن های مسافری از قبیل فدک و پنج ستاره زندگی در مسیر رشت _ مشهد تردد می کنند، بیان کرد:  با توجه به مراجعه تعداد زیادی مسافر و توریست به ایستگاه راه آهن رشت در سال، به همین خاطر زیباسازی پیشخوان و مسیر دسترسی ایستگاه برای تکریم مشتری و جذب گردشگر حائز اهمیت است.

مدیرکل با اشاره به استقبال خوب مردم استان گیلان از راه آهن، تصریح کرد: اقدامات اثربخشی در زمینه فرهنگ سازی ایمنی به ویژه کاهش ورود احشام به حریم راه آهن صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مسیر ریلی استان گیلان یکی از زیباترین مسیر های ریلی است و از حیث گردشگری ظرفیت مهمی محسوب می شود.

علی فتح اللهی نیز در این نشست اظهار کرد: بررسی آمار جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی نشان از استقبال مردم استان گیلان از این شیوه حمل و نقل دارد.

وی اضافه کرد: مشاغل راه آهن به نوعی شغل پرمخاطره و امنیتی محسوب می شود به خاطر اینکه مستقیما با ایمنی و جان مردم در ارتباط است.

فرماندار رشت گفت: در مدت زمان کمی که از افتتاح راه آهن شمال ۲ می گذرد استقبال خوب و چشمگیری از این مد حمل و نقلی صورت گرفته، بنابراین باید به توسعه زیرساخت های راه آهن اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید با از بین رفتن بیماری کرونا استقبال مردم از راه آهن بیشتر خواهد شد.

فتح اللهی خاطرنشان کرد: مزیت‌های راه آهن در بحث حمل و نقل ایمن و کم خطر و همچنین راحت بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: بایستی با فرهنگ سازی در بین مردم به توسعه هر چه بیشتر حمل و نقل ریلی کمک کرده تا شاهد پویایی این صنعت و شکوفایی اقتصادی در سطح استان باشیم.

فرماندار رشت با اشاره به برخی از مشکلات ایستگاه راه آهن رشت، اظهار داشت: مشکلات مربوط به ایستگاه راه آهن رشت طی نشستی با حضور مسئولان ذیربط، بررسی و پیگیری خواهد شد.

4

45

6555

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز