سفر به گیلان ممنوع است/ اعمال قانون خودروهای غیربومی

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۶۱۸۴
سفر به گیلان ممنوع است/ اعمال قانون خودروهای غیربومی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی از ساعت 12 روز چهار‌شنبه 12 خرداد تا ساعت 12 روز دوشنبه 17 خرداد ماه به گیلان خبر داد و گفت: خودروهای غیربومی اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان غ سرهنگ "امیر طالبی" در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر شرایط ناپایدار این بیماری در گیلان به منظور پیشگیری از شدت یافتن شیوع آن، پلیس از ورود خودروهای غیربومی به استان در تعطیلات پایان هفته جلوگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اعلام شده توسط ستاد مبارزه با ویروس کرونا، شرایط گیلان برای حضور مسافران مناسب نبوده و سفر به گیلان ممنوع است  افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در انجام وظیفه محوله در خصوص اعمال قانون خودروهای غیربومی و الزام به برگشت آنها به شهر خود از ساعت 1200 روز چهارشنبه 12 خرداد تا ساعت 1200 روز دوشنبه 17 خرداد ماه اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان تاکید کرد: این ممنوعیت‌ها بین همه استان‌ها و بدون توجه به رنگ‌بندی شهرها اعمال می‌شود.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان متخلف بر اساس وضعیت رنگ‌بندی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد 500 هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز