انسجام ، وحدت ، یکدلی رمز موفقیت و رسیدن به قله برنامه های اصلاحی و تربیتی است

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۹۳۷۱
انسجام ، وحدت ، یکدلی رمز موفقیت و رسیدن به قله برنامه های اصلاحی و تربیتی است
مدیر کل زندانهای گیلان در بازدید سرزده از زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت رشت گفت: انسجام ، وحدت ، یکدلی رمز موفقیت اجرایی شدن برنامه های تدوین شده سازمان و رسیدن به قله برنامه های اصلاحی و تربیتی است.

به گزارش خبر گزاری برنا از گیلان ؛ آخرین روز هفته قوه قضاییه ، مدیر کل زندانهای گیلان در بازدید سرزده از زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت رشت ، ضمن دیدار با خانواده هایی که در بیرون پوسته زندان بودند ،حفظ کرامت مددجویان و خانواده های آنان را سرلوحه امورزندانبانی بیان کرد

محمدی اصل ، انسجام ، وحدت ، یکدلی را رمز موفقیت برای اجرایی شدن برنامه های تدوین شده سازمان و رسیدن به قله برنامه های اصلاحی و تربیتی عنوان کرد.

وی یکی از دغدغه های ریاست سازمان زندانهای کشور را ایجاد اشتغال و سرکشی از خانواده های زندانیان بیان داشت و گفت : به یاری خداوند متعال با ۶۹کارگاه ، تعداد ۲۰۰۰ نفر مددجو مشغول به فعالیت هستند و ازاین مسیر حقوق نیز دریافت می کنند که حتی در دوران تحمل کیفر هزینه های خانواده های خود را تامین می کنند.

وی با اشاره به یکی از ۶۹ کارگاه اشتغال افزود ، با بهترین و مجهزترین کارگاه های اشتغال با کمک دیگر نهادها توانستیم فقط در بخش مرغداری در زندانها با ۶ سوله بیش از ۱۲ هزار قطعه مرغ در هر دوره به بازار عرضه نماییم و از این مسیر مبالغی که بدست می آید مستقیم به زندانی تعلق می گیرد که این راه  می تواند روشی امن، و آرامشی برای زندانی و همچنین خانواده او در زمان تحمل حبس سرپرست خانواده ها باشد.

وی با بیان اینکه اکثر مددجویان بدون هیچ فنی در زندانها پذیرش می شوند و تحت آموزش قرار می گیرند گفت : بعنوان مثال بافت فرش های ابریشمی در زندانها با وجود ۱۰ دار قالی می باشد که از این راه نیز خرج خانواده های خود را تامین می کنند.

وی با بیان این موضوع که فقط در یک مورد مجتمع کشت وصنعت در رشت با حدود ۳۰هکتار زمین که بالغ بر ۱۵ هکتار آن استخرماهیان گرمابی می باشد مددجوبان مشغول به کار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز