در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه؛

پیگیری استاندار برای تخصیص اعتبار پروژه‌های تامین آب شرب و اضطراری گیلان

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۶:۰۶:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۵۹۱۲
پیگیری استاندار برای تخصیص اعتبار پروژه‌های تامین آب شرب و اضطراری گیلان
نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع تخصیص اعتبار پروژه‌های تامین آب شرب و اضطراری استان را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع  در دیدار با دکتر محمدباقر نوبخت اظهار داشت: با توجه به تنش آبی در سال‌جاری، مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تکمیل طرح های تامین آب اضطراری استان از فهرست پروژه های تامین و توزیع آب شرب و اضطراری کشور مصوب شده است.

وی ادامه داد: در استان به لحاظ تحت پوشش قرار داشتن ۵۲ شهر با شرایط جمعیت شناور و رو به افزایش و نیز یک‌هزار و ۷۱۸ روستا که به طور عمده از چشمه و منابع آبی غیرپایدار برخوردارند؛ مشکلاتی وجود دارد.
 
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تجهیز و ایجاد ناوگان آبرسانی سیار با تمهیدات لازم برای آب رسانی به مناطق یادشده، از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تخصیص اعتبار پیش بینی شده استان شد.
 
طبق مصوبه هیأت وزیران؛ به منظور مدیریت خشکسالی و تامین و توزیع آب شرب و نیز پروژه های تکمیل طرح های تامین آب اضطراری در کشور، تکمیل مخازن ذخیره و اجرای خطوط مربوطه، اجرای خطوط انتقال و آبرسانی آب، اجرای خطوط انتقال آب بین مخازن و نیز اجرای خطوط جمع آوری آب از چاه‌ها ، مبالغی برای مناطق و شهرهای مختلف استان گیلان مصوب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز