رمزارزها سد راه جدی مقابل برق پایدار؛

ادامه کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۵:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۷۷۹۲
ادامه کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز
محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از کشف 146 دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در دو مرکز در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان تاکید کرد: در شرایطی که کشور در سال جاری با حوادث طبیعی متعددی همچون خشکسالی ، کمبود بارندگی ها و کاهش آب پشت سدها مواجه است و توان نیروگاههای برق با مشکل مواجه شده ، تنها راهکار عبور از این وضعیت ، تداوم همکاری مردم و همیاری و همت مسئولان برای مدیریت مصرف عنوان می شود اما سد راه جدی تحقق این امر ، رمزارزها هستند.

هنرمند گفت: در کنار همکاری موثر و مجدانه نیروی محترم انتظامی، شرکت توزیع برق گیلان به منظور افزایش سرعت و دقت شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز اقدام به استفاده از ظرفیت عظیم مردمی نموده است تا اثرات سوء آنها بر خاموشی ها، کسب و کارهای قانونی کشور و همچنین کیفیت توان برق و سلامت لوازم الکتریکی مردم به حداقل ممکن برسد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطر نشان کرد: طی عملیاتی با حضور نیروهای انتظامی و نمایندگان شرکت توزیع برق گیلان 2 مرکز و 146 دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در شهرستانهای رشت و رودسر کشف و ضمن قطع انشعاب برق جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

هنرمند اضافه کرد: از این تعداد،  144 دستگاه در شهرک صنعتی رشت و 2 دستگاه در یک منزل مسکونی بوده که براساس پایش مصرف آنها مورد کشف و شناسایی قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: با توجه به این که مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز به دلیل مصرف بیش از اندازه برق ، سبب تخریب شبکه  می شوند، نسبت به کشف و جمع آوری این مراکز اقدام خواهد شد و افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند، تا حداکثر  20 میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد ضمن اینکه اینکار از طریق سامانه ۱۲۱ امکان پذیر است و البته نام این افراد محرمانه خواهد ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز