معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح:

بسیج یک معجزه الهی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۴۷۱۵
بسیج یک معجزه الهی بود
سردار عبدالهی با اشاره به تلاش های اثرگذار بسیجیان در بخش های مختلف، بیان کرد: نگاه بسیجیان و تفکر بسیجی محرومیت زدایی در جامعه بوده و در این راستا اقدامات ارزشمندی در مناطق محروم توسط بسیجیان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا  از گیلان؛  سردار علی عبدالهی در یادواره شهدای منجیل و حومه،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، اظهار کرد: از اینکه در میان مردم شهر دارالمومنین، دارالمجاهدین و دارالشهدا، به خودم می بالم.

وی با بیان اینکه بسیج یک معجزه الهی بود افزود: شکل گیری بسیج و تفکر بسیجی در کشور، نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد و بدون شک پشتیبان واقعی نظام بود.

بسیج یک نعمت الهی است

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح بسیج را یک نعمت الهی و پشتوانه مهم و اثرگذار نطام اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج مردمی بدون هیچ گونه چشم داشتی داوطلبانه به دل دشمن می زد و بسیاری از پیروزی های دفاع مقدس را مرهون بسیج می دانیم.

سردار عبداللهی با بیان اینکه روحیه بسیجی در جامعه ممتاز و اثرگذار است، گفت: ایثار و فداکاری بسیجیان مثال زدنی است و می توان در وصف فداکاری های بسیجیان کتاب های زیادی می توان نوشت و فقط ده درصد آن به رشته تحریر در آمده است و ۹۰ درصد مغفول مانده و کسی به آن نپرداخته است.

وی با اشاره به تلاش های بسیجیان در عرصه های مختلف، افزود: روحیه و تفکر بسیجی تمام تجهیزات و قدرت دشمن را از پا در آورده است.

تفکر بسیجی ناجی همه بحران ها

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جهاد و ایثار از نگاه بسیجیان یک تکلیف الهی بود، اظهار کرد: بسیجیان اراده معنوی و ایثارگرانه خود را به دشمن تحمیل کردند.

سردار عبدالهی  با اشاره به تلاش های اثرگذار بسیجیان در بخش های مختلف، بیان کرد: نگاه بسیجیان و تفکر بسیجی محرومیت زدایی در جامعه بوده و در این راستا اقدامات ارزشمندی در مناطق محروم توسط بسیجیان صورت گرفته است.

به گفته وی، بسیجیان در بحران های مختلف از قبیل سیل، زلزله و کرونا از مشکلات فائق امدند و به کمک مردم شتافتند.

تولید روزانه ۲۰ میلیون ماسک توسط بسیجیان

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح:  با بیان اینکه بسیج به کمک بهداشت و درمان امد، گفت روزانه ۲۰ میلیون ماسک توسط بسیجیان تولید و عرضه می شود و کمک شایانی به تقویت سلامت مردم کرد.

سردار عبداللهی  با با بیان اینکه بسیج سند بیمه انقلاب اسلامی است تصریح کرد: بسیج این شجره طیبه می بایست مورد حمایت معنوی مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به جوان گرایی در بسیج افزود: می بایست جوانان را به سمت بسیج سوق دهیم.

افزایش قدرت دفاعی کشور

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح: با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر "قوی شدن"، گفت: تهدیدها و تحریم های دشمن علیه نظام اسلامی، سبب شد تا قدرت نظامی و دفاعی کشور افزایش پیدا کرد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی قوی قرار دارد، تاکید کرد: دیگر زمان تهدیدهای دشمنان گذشته است و امروز هیچ احدی جرات تهدید کشور را ندارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر "اتمام دوران بزن در رو"، افزود: دشمن فهمیده است که ایران دیگر ان روزهای ضعیف را پشت سر گذاشته است.

 ایران در جنگ سایبری هم دست بسته نیست

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح: با بیان اینکه ایران در جنگ سایبری هم دست بسته نیست، گفت: دشمن در جنگ سایبری هم نمی تواند با ایران در بیافتد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه نطام است اظهار کرد: نیروسازی یکی از وظایف مهم در بخش های مختلف است و می بایست در تربیت نیروهای انقلابی، متعهد و دلسوز بکوشیم.

وی با اشاره به انگیزه و شور و نشاط جوانان انقلابی و جان بر کف نطام اسلامی، اضافه کرد: جوانان انقلابی امروز با انگیزه تر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند.

وحدت رمز موفقیت است

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح:با اشاره به برخی مشکلات در کشور، بیان کرد: مردم در مقابل مشکلاتی که از سوی کم کاری برخی مسئولان ایجاد شدند مقاومت کردند و هیچ وقت در مقابل دشمن زانو خم کنند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه موفقیت و گره گشایی مشکلات نزدیک است گفت: وحدت رمز موفقیت امروز نظام است.

وی خطاب به مسئولان  نسبت به ایجاد وحدت ، افزود: مسئولان باید با وحدت و همدلی در فکر رفع مشکلات مردم باشند.

 

نظر شما