رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت :

عملکرد روابط عمومی شورای رشت شایسته تقدیر است

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۶:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۴۷۵۴
عملکرد روابط عمومی شورای رشت شایسته تقدیر است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: عملکرد واحد روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت طی این مدت از عملکرد شورای ششم بسیار خوب و شایسته تقدیر است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سید شمس شفیعی در نشست با پرسنل واحد روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بالغ بر پانزده سال است که به واسطه نوع فعالیتم با روابط عمومی ها ارتباط تنگاتنگی دارم اظهار کرد: کار در مجموعه روابط عمومی بسیار سخت است و همواره سعی کرده ام در حد توان از مجموعه  روابط عمومی سازمانی که در آن مشغول فعالیت بوده ام، حمایت مالی و معنوی داشته باشم.

وی با بیان اینکه پیرامون اتفاقات رقم خورده در مورد اضافه کاری پرسنل شورا و شهرداری رشت مذاکراتی انجام شده است افزود: از این بابت پیگیری ها و تذکرات لازم انجام  شده است و  سعی می کنم  در بودجه سال ۱۴۰۱  شورا این موضوع کاملا مستقل تدوین شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت به مشکلات پرسنل شرکتی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: رفع این مشکل نیز با جدیت در دستور کار شورای ششم قرار دارد.

شفیعی با اشاره به نقش روابط عمومی ها تصریح کرد: سرعت، دقت و سهولت سه مولفه مهم است که باید مورد توجه روابط عمومی ها باشد و روابط عمومی ها حساس ترین واحد در یک مجموعه هستند.

وی با تاکید به اینکه طرح های خوبی برای ارتقای وضعیت پرسنل شورا داریم بیان کرد: از زحمات روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت بی نهایت ممنونم و  طی مدت زمان حضورم به عنوان عضو شورا ، عملکرد بسیار خوبی از مجموعه روابط عمومی شورای رشت دیده ام که شایسته تقدیر است.

شفیعی با اشاره به اینکه اگر روابط عمومی شورا قوی عمل نکند ، عملکرد اعضای شورا نیز  به خوبی نشان داده نمی شود افزود: تولید اخبار و ... در روابط عمومی شورای رشت بسیار قوی انجام می شود و باید نسبت به تامین منابع مالی  برای ایده هایی که این واحد ارائه می کند  اقدام کنیم.

در پایان این نشست صمیمی ، رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای رشت از پرسنل واحد روابط عمومی شورا تقدیر به عمل آورد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز