اجرای طرح زیارت اولی ها

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۳:۲۷
کد خبر: ۴۳۰۴۹۳
اجرای طرح زیارت اولی ها
طرح زیارت اولی ها در گیلان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از اجرای طرح «زیارت اولی ها» همزمان با دهه کرامت برای اقشار محروم استان خبر داد.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم افزود: برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت برعهده ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و در استان ها با  مدیریت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

حجت الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه ستاد جشن های مردمی دهه کرامت زمینه مشارکت مردم را در این دهه فراهم می کند اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت باید رویکردی خلاقانه و نوآورانه داشته باشد.

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی است اذعان کرد: باید برنامه های متنوع و نشاط آور در این دهه اجرا تا موجب ایجاد فضایی مفرح و نشاط معنوی شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان  تاکید کرد: باید از این فرصت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی بهره برد.

وی تاکید کرد: دستورات و مطالبات مقام معظم رهبری باید به عنوان یک سند مهم و بالادستی در تدوین برنامه ها و جهت گیری ها مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام پورابراهیم از اجرای طرح «زیارت اولی ها» در دهه کرامت خبر داد و گفت: در این راستا برنامه های زیارتی برای اقشار محروم با همکاری دستگاه ها متولی استان اجرا می شود.

وی خواستار مشارکت گسترده مساجد، حسینیه ها، مصلاها و سایر اماکن دینی در برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت شد.

گفتنی است، از یکم ذیقعده سالروز تولد حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا یازدهم ذیقعده سالروز تولد امام رضا (علیه السلام) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز