پیش بینی وضع هوا

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۳:۵۲
کد خبر: ۴۹۴۳۱۲
پیش بینی وضع هوا
ورود موج دوم هوای سرد و بارشی از شنبه به منطقه
بنا به گزارش اداره کل هواشناسی گیلان ، نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود موج دوم هوای سرد و بارشی از شنبه به منطقه است. بر این اساس بارندگی(بارش برف و باران)، وزش باد و کاهش دما مورد انتظار است. خاطر نشان می شود طی شنبه (عصر و شب) و یکشنبه بارندگی (بارش برف و باران) و وزش باد در بعضی نقاط شدید پیش بینی می شود. بنابراین :
• با توجه به شرایط بارندگی و بارش برف (لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در محور های مواصلاتی بویژه جاده های کوهستانی)، مه آلود بودن هوا (کاهش دید) و کاهش محسوس دما، رعایت نکات ایمنی در زمان رانندگی و همراه داشتن وسایل و تجهیزات زمستانه، لباس گرم و آذوقه توصیه می شود.
• دریا مواج و برای فعالیت های مرتبط نامناسب می باشد.
• بخش های مختلف کشاورزی نظیر گلخانه داران، مرغداری ها، آبزی پروران و شاخه های کشاورزی مرتبط، تمهیدات لازم را بعمل آورند. بخش های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، مدیریت منابع آب و برق، شرکت ملی گاز، شرکت پخش فرآورده های نفتی، مدیریت منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، سازمان راهداری، سازمان بنادر و دریانوردی، مدیریت حمل و نقل، پلیس راه و راهور و شهرداری ها و ... با توجه به اخطاریه صادره، تمهیدات لازم را به عمل آورند و توصیه های کارشناسی خود را صادر نمایند.
شایان ذکر است هرگونه تغییر در نقشه های هواشناسی اطلاع رسانی خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز