بدمینتون بازان گیلانی عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشور را کسب کردند

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۵:۲۵
کد خبر: ۵۰۲۲۴۴
بدمینتون بازان گیلانی عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشور را کسب کردند
بدمینتون بازان گیلانی موفق شدند عنوان نایب قهرمانی مسابقات رنکینگ بزرگ کشور را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، دبیر هیات بدمینتون استان گیلان گفت : در جریان این رقابت ها که در یزد جریان داشت ، بدمینتون بازان گیلانی در دو رشته انفرادی و دو نفره موفق به کسب دو عنوان نایب قهرمانی شدند.

بهرام نژادخاوری  افزود : بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، حسن متقی ملی پوش گیلانی موفق شد در قسمت انفرادی ، مقام نایب قهرمانی و دومی را کسب کند.

وی اظهار کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها توانست برابر حریفان خود به برتری دست یابد و فقط در دیدار نهایی مغلوب حریفش شد تا عنوان دوم و مدال نقره این مسابقات را به خود اختصاص دهد .

وی ادامه داد : همچنین عرفان جوینده دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها ، در قسمت دبل(دونفره) موفق شد عنوان نایب قهرمانی رقابت های رنکینگ بزرگ بدمینتون کشور را تصاحب کند.

دبیر هیات بدمینتون استان گیلان خاطرنشان کرد: نادر مینایی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در رقابت های بدمینتون رنکینگ بزرگ قهرمانی کشور بود که در مرحله یک هشتم نهایی با شکست برابر حریف خود از گردونه رقابت ها حذف شد .

نژادخاوری اضافه کرد: در رقابت های بدمینتون رنکینگ بزرگ قهرمانی کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور حضور داشتند که به مدت دو روز در یزد با هم به رقابت پرداختند .

وی بیان کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب و در مسابقات بدمینتون قهرمانی جام دهه فجر که با حضور بدمینتون بازان داخلی و چند کشور خارجی در ایران برگزار خواهد شد ، حضور خواهند یافت.

 

نظر شما