یک گیلانی مربی تیم های ملی بزرگسال و امید کاراته ایران شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۱:۵۷
کد خبر: ۵۲۴۸۱۰
یک گیلانی مربی تیم های ملی بزرگسال و امید کاراته ایران شد
سعید حسنی پور قهرمان رشتی کاراته به عنوان مربی تیم های ملی بزرگسال و امید ایران منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، طی حکمی از سوی محمدصادق فرجی، سعید حسنی پور قهرمان طلایی بازی های آسیایی اینچئون کره و قهرمان جهان و آسیا بعنوان مربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در رده سنی بزرگسالان و امید منصوب شد.
مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی در باکو و قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان و همچنین مسابقات قهرمانی جهان رده سنی امید در کشور .... امروز دوشنبه دوم اسفند در سالن کبکانیان تهران برگزار شد و حسنی پور همراه دیگر اعضای کادر فنی اقایان هروی، سلطانی و روحانی بر مبارزات کاراته کاها نظارت داشتند.

گفتنی است حسنی پور دانش اموخته کارشناسی ارشد مدیریت بوده و در حال حاضر عضو شورای مرکزی ورزش و سلامت سازمان تامین اجتماعی کل کشور با حکم دکتر نوربخش و عضو شورای ورزش همگانی استان گیلان با حکم دکتر نجفی استاندار گیلان را می باشد. وی پیش از این مربی تیم ملی کاراته در رده سنی جوانان و امید در مسابقات قهرمانی آسیا بوده و مدارج مربیگری را تحت دوره های اموزشی فدراسیون کاراته ایران و کنفدراسیون کاراته آسیا با موفقیت گذرانده است.

حسنی پور سابقه سرمربیگری منتخب گیلان و چند تیم لیگ برتری را داشته و موفق به کسب مقام سوم جام باشگاه های آسیا بعنوان مربی تیم گیلانی حاضر در رقابت ها شده است.

 

نظر شما