استاندار گیلان در پیام نوروزی سال ۱۳۹۶

با امید به آینده بهتر از هیچ تلاش و کوششی فرو گذاری نکنیم

۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۳۹:۱۱
کد خبر: ۵۳۶۷۳۷
با امید به آینده بهتر از هیچ تلاش و کوششی فرو گذاری نکنیم
استاندار در پیام نوروزی سال 1396 هجری شمسی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با گزارش کوتاهی از دستاوردهای دولت تدبیر وامید در کشور و استان گیلان گفت : اعتقاد داریم که همه باید دست به دست هم دهیم و با امید به آینده بهتر از هیچ تلاش و کوششی فرو گذاری نکنیم .

متن کامل پیام نوروزی دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار

  با عرض سلام و ادب  ،

 خدای منان را سپاسگذارم که بار دیگر فرصتی داد تا حلول سال نو و آغاز فصل شکوفایی و تجدید طبیعت را که نهال تدبیر در جای  جای این سرزمین پهناور ریشه دوانیده و بارقه های امید در دیدگان مردم صبور و آگاه ایران اسلامی پدیدار گشته صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم .

سال گذشته سال موفقیت دولت و ملت عزیز ایران در عرصه های مختلف بوده است ؛ثبات بازار ، افزایش صادرات و فزونی صادرات بر واردات بعد از چهار دهه ، مهار تورم ، رشد مناسب اقتصادی ، بدست آوردن جایگاه مناسب در صادرات نفت ، امنیت بی نظیر ، خودکفایی در برخی از محصولات کشاورزی از  جمله این موفقیت ها بوده که در چهار چوب اقدام و عمل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بوده به دست آمده است .

گشایش برجام و تاکید بر اجرای حقوق شهروندی از جمله توفیقات دیگر دولت بوده است .

در گیلان نیز ، حسب گزارش مرکز آمار ایران الحمدا... و با عنایت خداوند توفیقات خوبی بدست آمد که در این فرصت کوتاه به چند نمونه اشاره می نمایم :

-        دست یابی به نرخ بیکاری کمتر از میانگین کشوری که بعد از سالها اتفاق افتاد

-        انجام 5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی توسط بخش خصوصی

-     نهایی شدن 186 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی ، قابل ذکر است که قبل از برجام در گیلان سرمایه گذاری خارجی نزدیک به صفر بوده است

-     پرداخت تسهیلات به بیش از 800 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی و احیای 195 واحد تولیدی

-     افزایش صادرات غیر نفتی

-     افزایش شرکت های فن آور و  دانش بنیان

-     افزایش تولیدات کشاورزی

-     تسطیح و یکپارچه سازی بیش از 10 هزار هکتار شالیزار

-     ساماندهی صنعت بحران زده چای

-     ارتقاء طرح تحول سلامت  و بهداشت

-     ارتقاء شاخص های زیر بنایی در آب ، راه و خصوصا گاز روستایی

-     تکمیل بخشی از آزاد راه رشت – قزوین اجرای آزمایشی اتصال خط ریلی آستارا – آستارا و نیز طی ماههای آینده راه آهن قزوین – رشت به بهره برداری خواهد رسید که هرسه پروژه ازتاکیدات رئیس جمهوری بوده است.

 در سال آینده ، انشاء ا... ما شاهد برگزاری همزمان دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و  روستا هستیم ، بی شک به عنوان امانت داران آراء شما معتقدیم که حضور حداکثری و خیره کننده در انتخابات بر تقویت و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی اثر گذار خواهد بود .

در پایان عرایضم ضمن آرزوی سالی پر برکت همراه با سلامتی برای شما عزیزان و گرامی داشت یاد شهدای عزیز انقلاب اسلامی  ، اعتقاد داریم که همه  باید دست به دست هم دهیم و با امید به آینده بهتر از هیچ تلاش و کوششی فرو گذاری نکنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز