اهدای خون کاراته کاران گیلانی در رشت

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۵:۳۸
کد خبر: ۵۴۵۱۷۷
اهدای خون کاراته کاران گیلانی در رشت
تعدادی از کاراته گیلانی با حضور در اداره انتقال خون این استان در رشت ، خون اهداء کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، رئیس هیات کاراته استان گیلان در این خصوص گفت: این عمل خداپسندانه با توجه به تفاهم نامه همکاری بین این هیات و اداره انتقال خون گیلان که امضاء شده ، انجام شد.
اسفندیار زیال افزود: با توجه به این امر و به منظور ترویج فرهنگ اهداء ، تهیه و تامین خون سالم ، باشگاه پیشکسوتان کاراته دخانیات رشت پیشگام شدند و حدود 50 کاراته کار در مراسم اهدای خون حضور یافتند.
وی اظهار کرد: علاوه بر حضور پیشکسوتان کاراته دخانیات رشت ، مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ، داوران ، مربیان ، اساتید و سایر کاراته کاران استان گیلان نیز در اداره انتقال خون گیلان حضور یافتند و مقداری از خون خود را اهداء کردند.
وی ادامه داد: البته اهدای خون از سوی جامعه هیات کاراته استان گیلان در طول سال و به مناسبت های مختلف ادامه خواهد یافت و ورزشکاران این رشته در این امر خداپسندانه حضور می یابند.
وی بیان کرد: امیدواریم که اهدای خون سالم در میان آحاد مختلف جامعه عمومی شود به خصوص ورزشکاران در این امر خداپسندانه شرکت کنند تا مسئولان بتوانند خون مورد نظر بیماران را تهیه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز