رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خبرداد:

یک میلیون و هشتصد و هشتاد و نه هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۳:۰۹
کد خبر: ۵۵۹۷۹۴
یک میلیون و هشتصد و هشتاد و نه هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند
رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: یک میلیون و 889 هزار و 655 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه استان گیلان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ محمد احمدی پور گفت : یک میلیون 889 هزار و 655 نفر در  گیلان واجد شرایط رای دادن در انتخابات روزجمعه هستند.

وی افزود : چهل و یک هزار و66 نفر از این تعداد رای اولی هستند. .

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه امروز شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات فراهم است، اعلام کرد: یک بخش از روند برگزاری انتخابات، فراهم نمودن امکانات و لوازم آن است که حداقل 3ماه زمان می برد و بخش دیگر آن ایجاد بستر و شرایط برای حضور داوطلبان جهت معرفی  خود به مردم و ایجاد فضای مطلوب برای انتخاب نامزدها از سوی مردم است.

احمدی پور ، خاطرنشان کرد: در استان گیلان همانند سایر استان های کشور شور و نشاط  خوبی برای شرکت در انتخابات برقرار است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات اشاره و تصریح کرد: شرکت پرشور در انتخابات از مصادیق و نشانه های قدرت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

احمدی پور حضور مردم در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان تاثیر مستقیم مردم در اداره حکومت قلمداد کرد و آن را حامل 2 پیام به این عنوان دانست که اولا ما می خواهیم در تعیین سرنوشت خود اثربخش باشیم و ثانیا می خواهیم در آینده در تصمیم گیری های آن ها نقش آفرینی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز