فرماندار رشت با حضور میدانی در بخش لشت نشا مطرح کرد؛

مردم روستاها باید مانند مردم شهر از امکانات برخوردار باشند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۹۴۰۲۷
مردم روستاها باید مانند مردم شهر از امکانات برخوردار باشند
مردم روستاها باید مانند مردم شهر از امکانات برخوردار باشند/ اعتقاد به تقویت دهیاری بعنوان یک دستگاه اجرایی دارم

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سیروس شفقی به همراه معاون امور عمرانی فرمانداری و جمعی از روسای ادارات شهرستان و کارشناسان عمرانی فرمانداری در بخش لشت نشا حضور یافته و ابتدا در جلسه شورای اداری این بخش که با حضور بخشدار، امام جمعه و مسئولان بخش لشت نشا تشکیل شد شرکت نمود.

فرماندار شهرستان رشت در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه کرامت بیان داشت: پروژه های بخش لشت نشا باید بر اساس اولویت بندی برنامه ریزی شود.

وی افزود: مردم با فرهنگ و نجیب این بخش با مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری مدیران مرتفع گردد.

شفقی با اشاره به اینکه سال گذشته در بحث اعتبارات به بخش لشت نشا کمک مطلوبی صورت نگرفت افزود: پروژه های این بخش اولویت بندی شود تا با توزیع مناسب اعتبارات این طرح ها به بهره برداری برسند.

وی با بیان اینکه: بخش لشت نشا با داشتن جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر و مشارکت حداکثری‌شان در انتخابات نشان دادند که پشتیبان نظام و دولت تدبیر و امید هستند، اظهار داشت:امیدواریم با برطرف کردن مشکلات و انجام خواسته های مردم فهیم لشت نشا ادای دینی به لطف آنان صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه باید به سرانه ورزشی و فرهنگی روستاها توجه بیشتری صورت پذیرد، افزود: راه اندازی دارالقرآن در روستاها و استفاده از زمین های بایر به جهت ایجاد فضاهای ورزشی برای جوانان و نوجوان روستایی در دست بررسی قرار دارد.

شفقی ادامه داد: داشتن 5 هزار نیروی بسیجی، بازوی محکمی برای توسعه فرهنگی بخش لشت نشا محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه دولت، سپاه و سایر نهادها همگی خدمتگذار ملت ایران هستند، افزود: با همدلی و هم افزایی در بخشهای مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آنچه که نیاز مردم است باید توسط کارگزاران نظام فراهم شود.

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: باید رسیدگی لازم به دهیاری ها صورت گرفته و مردم روستاها نیز از امکاناتی که در شهرها موجود است بهره مند گردند.

وی با بیان اینکه بنده همیشه یک شعار داشتم،افزود:برای پیشرفت روستاها باید دهیاری ها به عنوان یک دستگاه اجرایی پذیرفته شوند.

فرماندار شهرستان رشت در پایان جلسه شورای اداری بخش لشت از همه مدیران و مسئولین این بخش خواست که پروژه های مهم را اولویت بندی کرده تا اعتبارات بصورت منصفانه تخصیص یابد.

در ادامه علیجانی بخشدار لشت نشا، حجت الاسلام و المسلمین رنجبر امام جمعه لشت نشا، الهی شهردار لشت نشا به بیان مشکلات مردم این بخش پرداخته و روسای ادارات این بخش نیز دغدغه ها و موانع پیش روی خود را به جهت رفع مشکلات مردم عنوان کردند.

در ادامه فرماندار شهرستان رشت به همراه دکتر حسنی یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان از پروژه های این بخش بازدید کرده و با خانواده شهید غلامی در روستای گفشه دیدار کردند

 

نظر شما