فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد:

از تمام ظرفیت‌های استان برای رفع معضل سراوان باید استفاده ‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۴:۳۹
کد خبر: ۶۹۸۰۵۲
از تمام ظرفیت‌های استان برای رفع معضل سراوان باید استفاده ‌شود
فرماندار شهرستان رشت در جلسه پیگیری اجرای تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سراوان بیان کرد: حل مشکل زباله سراوان رشت نیازمند توجه همه دستگاههای ذی ربط است

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، سید محمد احمدی در جلسه پیگیری اجرای تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سراوان در رشت اظهار کرد: وضعیت سایت تخلیه زباله سراوان هنوز به شرایط مطلوب و موردنظر مردم نرسیده و زباله سروان مشکلات مهمی را برای مردم آن منطقه ایجاد کرده که باید رفع شود.

وی گفت: باوجوداینکه استانداری برگزاری جلسات مربوط به سایت سراوان را به فرمانداری رشت سپرده اما برخی مدیران در هیچ‌کدام از جلسات شرکت نکرده‌اند.

فرماندار شهرستان رشت با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران استان در نشست‌های مدیریت زباله سراوان گفت: معضل سراوان باید هر چه سریع‌تر حل شود.

احمدی با بیان اینکه مواردی که از سوی سازمان منابع طبیعی استان و شهرداری رشت بیان می‌شود صحیح است افزود: باید بپذیریم ایجاد تصفیه‌خانه هزینه‌هایی مانند قطع درختان برای دولت به همراه دارد اما باید با تعامل و یک‌قدم عقب‌نشینی مشکل سراوان را حل کرد.

وی با اشاره به اصل تفکیک زباله از مبدا بیان کرد: مهم‌ترین کار در مدیریت پسماند تفکیک زباله است و گسترش این فرهنگ نیازمند فرهنگ‌سازی است. او همچنین از سازمان پسماند خواست تا با شورا ها و دهیار ها ارتباط مستمر داشته باشند.

فرماندار شهرستان رشت  پاسخگویی مدیران در مقابل عملکردشان را یک اصل برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم تا در گزارش دادن شفافیت را پیشه قرار دهیم و از بیان دروغ در عملکردها بپرهیزیم.

احمدی شهرستان  با بیان اینکه مجوز احداث تصفیه خانه زباله وحوضچه آرامش شیرابه ها در سراوان صادر شده است، گفت: 7 هزار و 500 متر مربع زمین جهت احداث ساخت تخلیه زباله در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌های استان برای رفع معضل سراوان باید استفاده ‌شود افزود: امیدوارم با این اراده‌ای که در دستگاه‌ها وجود دارد این موضوع به نتیجه خوبی برسدو حل مشکل زباله سراوان رشت نیازمند توجه همه دستگاههای ذی ربط است

فرماندار شهرستان رشت همچنین با بیان اینکه استاندار روزانه پیگیر موضوع سراوان هستند اذعان کرد: پیگیری حل معضل سراوان از تأکیدات استاندار است و باید هر چه سریع‌تر معضل سراوان برای همیشه حل شود.

 

 

نظر شما