استاندار گیلان خبر داد:

برگزاری جلسه رفع مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با محوریت مهندس آذری جهرمی در تهران

۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۹:۰۷
کد خبر: ۷۰۵۹۶۰
برگزاری جلسه رفع مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با محوریت مهندس آذری جهرمی در تهران
استاندار گیلان از برگزاری جلسه رفع مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با محوریت مهندس آذری جهرمی در تهران خبر داد و افزود: جمع‌بندی مباحث و مشکلات مطرح شده در این سفر، در نشستی مشترکی با محوریت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور معاونین ذیربط این وزارت خانه و مدیران شرکت‌های زیر مجموعه آن در تهران برگزار و تصمیم‌گیری لازم در جهت رفع مشکلات انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در نشست فعالان حوزه آی . سی . تی ، استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن غدیر استانداری استانداری برگزار شد از برگزاری جلسه رفع مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با محوریت مهندس آذری جهرمی در تهران خبر داد و تصریح کرد : جمع‌بندی مباحث و مشکلات مطرح شده در این سفر، در نشستی مشترکی با محوریت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور معاونین ذیربط این وزارت خانه و مدیران شرکت‌های زیر مجموعه آن در تهران برگزار و تصمیم‌گیری لازم در جهت رفع مشکلات انجام خواهد پذیرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به برگزاری جلسات پی‌درپی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه کاری خود به گیلان، برگزاری نشست با جوانان به عنوان آخرین جلسه کاری را نشان از خوش سلیقگی مهندس آذری جهرمی دانست و افزود: انتخاب این نشست به عنوان آخرین جلسه کاری موجب گردید تا فرصت بیشتری به جوانان برای بیان مسائل و مشکلات آنان داده شود ضمن اینکه نشست با جوانان خود موجب رفع خستگی و روحیه گرفتن است که این اثر مثبت را مهندس آذری جهرمی پیش‌بینی می‌کردند.

وی گفت : در نشست‌های متعدد برگزار شده این سفر، مباحث مختلفی همچون پوشش کاملتر اینترنت، تقویت زیر ساختی و نرم افزاری حوزه ارتباطات ، پوشش تلفن همراه و ... مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما