تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از خبرگزاری برنا گیلان

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۳۹۹۰۷
تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از خبرگزاری برنا گیلان
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از هیات تحریریه خبرگزاری برنا سرپرستی گیلان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در دیدار با هیات تحریریه خبرگزاری برنا گیلان که در دفتر وی صورت گرفت ، گفت : اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و خبرگزاری برنا به عنوان بازوی کمکی برای ورزش و جوانان در کشور و استان گیلان همراه و همگام است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به خبرنگاران این خبرگزاری اظهار داشت : به شخصه اهمیت زیادی برای حوزه ی خبر قائل هستم و از تمامی عزیزانی که هم راستا با ورزش و جوانان به انعکاس درست اخبار می پردازند تشکر و قدردانی می کنم.

بخشی ، نقد سازنده توسط رسانه ها را موثر خواند و افزود : نقد سازنده به مدیران کمک می کند که مشکلات حوزه فعالیت خود را بشناسند و در رفع آنها اقدام نمایند .

همچنین در این جلسه ، سعید علیپور سرپرست خبرگزاری برنا گیلان اظهار داشت : خبرگزاری برنا در کشور و در استان ، یار و یاور دولت و وزارت ورزش و جوانان بوده است و اهمیت اخبار و سرعت اطلاع رسانی این خبرگزاری در مذاکرات ژنو موید این مطلب است.

وی افزود : در استان گیلان نیز حمایت خبری از استاندار پیشین و دکتر سالاری نماینده عالی دولت در گیلان بنا به رویکرد این خبرگزاری در جهت انعکاس عملکرد دولتمردان و نهادهای مختلف ادامه دارد و امیدواریم که بتوانیم با انعکاس صحیح اخبار و گزارش ها فضای مثبت و امید بخشی را برای مردم گیلان ترسیم کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از هیات تحریریه برنا گیلان قدردانی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز