شهردار بندر انزلی:

محوریت فعالیت های شهرداری انزلی در جهت توسعه گردشگری و رونق اقتصادی شهر است

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۴۰۰۱۴
محوریت فعالیت های شهرداری انزلی در جهت توسعه گردشگری و رونق اقتصادی شهر است
حسن پورقربان شهردار بندر انزلی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در محل شهرداری انزلی برگزار شد ، گفت : محوریت فعالیت های شهرداری بندر انزلی در جهت توسعه بخش گردشگری و رونق اقتصادی شهر و بهره مندی شهروندان از شرایط ایجاد شده است .

اختصاصی / به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ شهردار بندر انزلی در نشستی با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار در خصوص فعالیت های انجام شده در شهرداری انزلی اظهار داشت : شهرداری انزلی از بدو ورود اینجانب با بدهی های زیادی روبرو بود و تمامی تلاش بنده و همکارانم در شهرداری این بود که بتوانیم این بخش را به نوعی ساماندهی کنیم.

وی افزود :  کار بسیار سختی بود و توانستیم در 9 ماهه گذشته حقوق پرسنل را به روز کنیم اما در زمینه پرداخت اضافه کاری همکاران نتوانستیم مشکل معوقات را مرتفع کنیم قطعا اگراضافه کاری های قبلی پرداخت شود پرسنل با روحیه بیشتری به کار خود ادامه می دهند .

پور قربان ادامه داد : تغییراتی در زیر ساخت ها انجام دادیم سعی کردیم محوطه حیاط شهرداری را برای شهروندان و گردشگران جهت تردد و بهره گیری از فضای زیبای آن مهیا کنیم.

در مجتمع شهرداری در ضلع غربی شهر برنامه  ریزی هایی انجام داده ایم و گلخانه ای را پیش بینی کرده ایم که شهروندان از محیط گلخانه استفاده کنند و تمامی تلاش مجموعه شهرداری رضایتمندی شهروندان است .

شهردار بندر انزلی گفت : نگاه ما به انزلی دیدگاه توریستی و گردشگری است و این نگاه را در جهت توسعه ی فضاهای شهری لحاظ می کنیم.

او افزود : مصوبات و تفاهم نامه هایی در این خصوص تصویب و منعقد شده است .شرایط فیزیکی شهر انزلی به گونه ای است که ما باید از بحث توریستی استفاده کنیم .

وی با قدردانی از اصحاب رسانه به جهت همراهی با این نهاد عنوان کرد : اصحاب رسانه وخبرنگاران با گذشت ، صبور ، مقاوم و دلسوز هستند . امیدوارم که با تلاش و همدلی مشارکت بیشتری را در توسعه بندر انزلی پیدا کنیم.

وی ادامه داد : از مشکلات خبرنگاران کاملا مطلع هستم آن چیزی که در حیطه وظایف ما است ، مکانی را به عنوان کانون رسانه در اختیار این عزیزان قرار دهیم تا همفکری داشته باشند و بنده نیز در صورت فصلی در اختیار خبرنگاران و پاسخگوی سوالات آنان باشم.

پورقربان در خصوص شهر انزلی گفت : انزلی این استعداد را دارد که به عنوان یک شهر نمونه از نظر گردشگری معرفی شود در 24 ساعت گذشته سومین شهر از نظر بارش باران بوده ایم که خوشبختانه با تمهیداتی که از سوی ستاد بحران اندیشیده شد دچار مشکل آبگرفتی شدید در انزلی نشدیم.

بیش از 80 درصد مشکلاتی که در گذشته از نظر آبگرفتگی معابر داشتیم در این بارندگی به وجود نیامد.

پورقربان از برگزاری جشنواره لاله های تالابی در پایان مرداد ماه خبر داد و گفت : از 30 مرداد ماه جشنواره لاله های تالابی به مدت ده روز در طرح ساحلی واقع در خیابان پاسداران برگزار می شود.

شهردار بندر انزلی در زمینه ی بحث جمع آوری زباله در شهر انزلی عنوان کرد : محل انتقال زباله که چندین سال رها شده بود محصور گردیده و زباله ها به صورت روزانه جمع آوری و به این مکان منتقل می شود.

او خاطر نشان کرد : تمامی برنامه ریزی ها و پروژه های زیر ساختی که انجام دادیم به جهت این امر است که مردم ما را در کنار خود ببینند نه در مقابل خود  ، میز خدمت را به جهت خدمت رسانی بهتر و سریعتر در مصلی این شهر  برپا کردیم و دیدار چهره به چهره با مردم داشتیم تا بتوانیم مشکلات شهروندان را مرتفع کنیم .امیدواریم روند فعالیت های شهرداری انزلی به گونه ای باشد که هر روز بهتر از دیروز باشد.

خبرنگار: ماریا اخوان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز