دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در لنگرود

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۶۲۸۲۶
دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در لنگرود
فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری کلاهبردار ای 10 میلیارد ریالی که از طریق صدور چک بلامحل اقدام ‌به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ سرهنگ "مجید نیکویی" در تشریح این خبر، گفت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر اینکه فردی از طریق صدور چک بلامحل اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی، متهم را شناسایی کردند.

این مقان انتظامی با بیان اینکه پس از هماهنگی مقام قضائی کلاهبردار در منزلش دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در برسی فنی پلیس اعلام داشت که افراد معتاد متواری را شناسایی و باپرداخت وجه نقد از آنها تقاضا می‌کرد که با مدارک هویتی خود دسته چک تهیه و به وی بدهند و متهم با دریافت دسته چک این افراد اقدام به صدور چک بلا محل برای خرید وسایل می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه کلاهبردار 34 ساله چندین فقره کلاهبرداری در استان‌های مختلف را داشته است، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ نیکویی در خاتمه سهل انگاری افراد در رعایت نکات امنیتی تجارت، ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد را از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران برشمرد.

 

نظر شما