گیلان میزبان تور جهانی والیبال ساحلی تک ستاره جهانی والیبال ساحلی

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۰:۵۸
کد خبر: ۷۶۳۲۷۲
گیلان میزبان تور جهانی والیبال ساحلی تک ستاره جهانی والیبال ساحلی
تور جهانی والیبال ساحلی از ۲۳ تا ۲۷ مهر در زمین ساحلی مرحوم سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری این تور جهانی گفت : امکانات و تجهیزات منطقه آزاد انزلی در حوزه ورزش باعث شده تا ما بتوانیم مسابقات بزرگی همچون این تور جهانی را برای اولین بار در گیلان میزبانی کنیم.

مریم بخشی افزود: برگزاری چنین مسابقات بین المللی موجب توسعه توریسم ورزشی و ایجاد اشتغال دراین زمینه می‌شود.

معاون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی نیز گفت : تقریباً از حدود چهار سال پیش تاکنون هفت مجموعه زمین ورزشی در محلات حوزه منطقه ایجاد شد که امروز شاهد هستیم میزبان یکی از معتبرترین مسابقات جهانی را در زمین ساحلی مجموعه مرحوم قایقران منطقه آزاد هستیم .

مجید فاتحی با اشاره به رویکرد توجه به توریسم ورزشی گفت ؛خوشبختانه اقتصاد ورزشی به شکل نهادینه در منطقه آزاد در حال شکل گیری است به نحوی که بسیاری از مشاغل ایجاد شده به اقتصاد ورزشی متصل است و باید مدیون برگزاری و میزبانی چنین مسابقاتی باشیم .

رئیس هیات والیبال گیلان نیز با اشاره به حضور ۲۰ تیم از ۱۱ کشور دنیا در این تور جهانی گفت؛ این مسابقات از ۲۳ تا ۲۷ مهرماه با حضور والیبالیست هایی از کشورهای لهستان ، روسیه ، چک ، ایتالیا ، نروژ، سوئد، عمان ، قزاقستان ، تایلند، اسلوونی و ایران برای اولین باردر منطقه آزادانزلی برگزار می‌شود .

محسن خاکزاد افزود :تیم ملی والیبال ساحلی ایران با ۸ تیم در این تور جهانی شرکت می کند و در پایان به تیم های اول تا هشتم جایزه نقدی ۵ هزار دلاری داده خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز