ضرورت تعمیم و گسترش راه اندازی خانه های هلال در دهستان های رودسر

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۴:۲۰
کد خبر: ۷۸۳۴۳۷
ضرورت تعمیم و گسترش راه اندازی خانه های هلال در دهستان های رودسر
سرپرست فرماندار ی رودسر در جریان راه اندازی هشتمین خانه هلال در این شهرستان بر ضرورت تعمیم و گسترش خانه های هلال در دهستان های این شهرستان به لحاظ بعد مسافتی و جمعیتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ علی وارسته  با بیان اینکه در این شهرستان ده دهستان وجود دارد شرایط راه اندازی این خانه ها را ضروری دانست و افزود : طبعا این شرایط کمک خواهد کرد تا بتوانیم خدمات را در این مناطق بیشتر کنیم.

وی هلال احمر را به عنوان یکی از نهادهای مهم اجتماعی  که طبیعتا روی حول و محور خدمات به مردم قرار دارد یاد کرد  و گفت : هلال احمر به عنوان یک نهاد اجتماعی با مردم سر و کار دارد و مردم هم باید  خود را با آن تطبیق و سازگاری دهند.

وارسته با اشاره به بحران های اخیر در این شهرستان در حوزه حوادث طبیعی اضافه کرد : در چنین شرایطی می طلبد حوزه خدمات رسانی خود را بسط ، تعمیم و گسترش دهیم .

به گفته وی ، طبعا یکی از مباحث مهمی که می تواند آسیب ها و خسارت ها را به حداقل کاهش دهد موضوع محله محوری است که راه اندازی خانه های هلال از جمله آنهاست .

سرپرست فرماندار ی رودسر ادامه داد : در چنین شرایطی لزوم توجه دهیاران به این مباحث و ارایه آموزش ها می تواند تاثیر گذاری فراوانی در کاهش حوادث داشته باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در مراسم راه اندازی خانه هلال در منطقه سرپل شرقی رودسر گفت : تا پایان برنامه پنجم توسعه تعداد خانه های هلال در استان به 500خانه خواهد رسید.

ولی پور با بیان اینکه امروز این توفیق را داریم که یکصدو سی امین خانه هلال استان را در شهرستان رودسر افتتاح و راه اندازی کنیم ، جذب ، سازماندهی نیروها و آموزش های عمومی را از مهم ترین اهداف راه اندازی این خانه ها عنوان کرد.

به گفته وی ، خانه های هلال در دو بخش روستایی و محلات راه اندازی می شود.

ولی پور همچنین از فعالیت دو هزار و 500امدادگر و نجات گر در سطح استان خبر داد.

بر پایه این گزارش هشتمین خانه هلال شهرستان رودسر روز دوشنبه با حضور فرماندار شهرستان رودسر ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و جمع دیگری از مسئولان افتتاح و راه اندازی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز