تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از روابط عمومی ارشاد گیلان

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۴:۳۵
کد خبر: ۷۸۳۶۶۶
تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از روابط عمومی ارشاد گیلان
لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز گذشته در نشست تخصصی سالانه مدیران روابط عمومی‌های این وزارت به قاسم مصفا «مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان» اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ نشست تخصصی سالانه مدیران روابط عمومی معاونت‌ها، سازمان‌ها و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روزهای یکشنبه و دوشنبه ١١ و ١٢ آذرماه جاری در شهر ساری (استان مازندران) برگزار شد.

در پایان این نشست، از روابط عمومی‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار استان تقدیر شد و لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط همایون امیرزاده «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران این روابط عمومی‌ها اهدا شد.

در لوح تقدیر سید عباس صالحی «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» خطاب به قاسم مصفا «مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» آمده است:

تلاش برای آگاهی‌رسانی از فعالیت‌ها و عملکرد ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گامی ارزشمند در راستای تحقق شعار محوری و کلان برنامه «ایران، تهران نیست» و تنویر افکار عمومی و ارتقای آگاهی مخاطبان فرهیخته عرصه فرهنگ محسوب می‌شود.

اکنون که بر اساس ارزیابی‌های مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در بخش خبر و زیرپورتال در گزارش بازخورد سال ١٣٩٦ نائل به کسب رتبه‌های دوم و نخست شده‌اید، از کوشش مجدانه جناب‌عالی و همکارانتان و نیز مدیرکل محترم استان که زمینه این موفقیت را فراهم کرده‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

از خداوند متعال تداوم توفیق برای همکاران عزیز استان را مسألت دارم.

 

نظر شما