رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان :

محور منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت، به توجه جدی مسؤولان نیازمند است

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۱:۰۰
کد خبر: ۷۸۴۰۹۲
محور منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت، به توجه جدی مسؤولان نیازمند است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در بازدید از محور منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت توجه جدی مسؤولان به ایمنی این محور را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " محمدرضا محمدی " در بازدید از محور منتهی به ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت گفت: شهر رشت دارای یک تیم لیگ برتری به‌نام سپید رود است که علاقه‌مندان فراوانی نیز در این شهر و استان دارد و مسابقات این تیم در ورزشگاه سردار جنگل رشت واقع در محور جیرده برگزار می‌شود حضور تماشاگران به ویژه در بازی‌های مهم تیم سپیدرود مقابل حریفان نام آشنا سبب افزایش قابل توجه تردد در این محور است و با توجه به نواقص عمده این محور احتمال بروز حادثه متصور است.

این مقام انتظامی افزود: کم عرض بون این محور؛ فقدان روشنایی؛ کیفیت پایین رویه آسفالت از نواقص عمده محور منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت است و توجه جدی مسؤولان برای رفع سریع آن را می‌طلبد.

وی عنوان کرد: رقابت تیم سپید رود در لیگ برتر کشور یک فرصت است برای حضور تماشاگران و طرفداران تیم‌های استان‌های مختلف کشور در شهر رشت بنابراین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری رقابت‌های معتبر در این سطح نیز باید فراهم شود تا مردم با آسودگی خاطر و ایمنی به تماشای این بازی‌ها بروند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس راهور استان در تمام بازی‌ها برگزار شده در این ورزشگاه با اجرای طرح‌های ویژه و اعمال محدودیت‌های ترافیکی ایمنی و سهولت تردد را برای تماشاگران و سایر رانندگان در این محور فراهم کرده و برای بازی روز جمعه این هفته سپید رود و استقلال تهران نیز از هم اکنون تمهیدات ترافیکی لازم را پیش‌بینی کرده است.

 

نظر شما