در برنامه پایش عملیاتی وزارت بهداشت ؛

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان حایز رتبه دوم کشور شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۵:۲۰
کد خبر: ۷۸۴۱۳۰
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان حایز رتبه دوم کشور شد
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از کسب رتبه نخست معاونت غذا و دارو دانشگاه در برنامه پایش عملیاتی وزارت بهداشت در بین معاونت های غذا و دارو دانشگاه های سطح دو کشور و رتبه دوم در بین ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور، طی شش ماه اول سال جاری، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ دکتر زهرا حصاری  معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این خصوص اظهار داشت: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، موفق به کسب رتبه نخست برنامه پایش عملیاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بین معاونت های غذا و دارو سطح دو دانشگاه های علوم پزشکی و رتبه دوم کشوری در شش ماه اول سال ۹۷شد.

دکتر زهرا حصاری ادامه داد: معاونت غذا و دارو دانشگاه، برنامه پایش عملیاتی فعالیت های مربوط به ادارات نظارت بر فرآورده های غذایی و بهداشتی، نظارت بر امور دارویی و مخدر، فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و بهداشتی را در زمان تعیین شده، با میزان تحقق ۹۹.۷۵ درصد انجام داد.

وی درپایان رتبه معاونت غذا و دارو را در سال 95، رتبه بیست و هفتم کشور، در پایان سال ۹۶  رتبه چهارده و در شش ماهه اول سال جاری، رتبه دوم کشوری و رتبه اول در بین دانشگاه های سطح دو اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز