بانوان تکواندوکار گیلان با درخشش مسابقات کشور را آغاز کردند

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۶:۴۸
کد خبر: ۷۸۴۴۶۶
بانوان تکواندوکار گیلان با درخشش مسابقات کشور را آغاز کردند
بانوان تکواندوکار استان گیلان با درخشش، مسابقات قهرمانی کشور را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان جوان و بزرگسال کشور در تهران آغاز شدو بانوان گیلانی موفق به کسب 2 مدال ارزشمند شدند.

محسن سترگی افزود: این رقابت ها در اوزان فرد( اوزان اول ، سوم ، پنجم و هفتم) پایان یافته که در نهایت تکواندوکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا و همچنین موفق به کسب یک مدال نقره شدند.

وی ادامه داد: در این رقابت ها و در پایان مسابقات وزن سوم( 53- کیلوگرم) ، مهسا پورمیرزایی تکواندوکار شایسه گیلانی با درخشش خود برابر تمامی حریفانش به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی کشور را کسب و مدال طلا را تصاحب کرد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: همچنن در پایان رقابت های وزن پنجم( 62- کیلوگرم) تکواندو بانوان جوان و بزرگسال کشور، صدیقه سادات رضازاده از استان گیلان پس از ورزشکاری از کردستان، عنوان نایب قهرمانی را کسب و مدال نقره را بر گردن آویخت.

وی اضافه کرد: اوزان زوج رقابت های تکواندو قهرمانی بانوان بزرگسال و جوان کشور نیز از امروز(چهارشنبه) در تهران آغاز خواهد شد و امیدواریم که سایر تکواندوکاران گیلانی حاضر در این مسابقات، در این اوزان نیز بدرخشند .

سترگی خاطرنشان کرد: رقابت های تکواندو قهرمانی بانوان جوان و بزرگسال کشور از روز سه شنبه در تهران آغاز شده که در این دوره از رقابت ها ، 365 بانوی هوگوپوش از استان های مختلف کشور در هشت وزن با هم به رقابت می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز