قربانی خبر داد :

افزایش ۱۰درصدی بودجه حوزه سلامت در لایحه ۹۸

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۷:۱۱
کد خبر: ۷۹۹۳۳۸
افزایش ۱۰درصدی بودجه حوزه سلامت در لایحه ۹۸
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با مدیریت صحیح منابع می توان طرح تحول سلامت را با قدرت و بهتر از سال های گذشته ادامه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محمد حسین قربانی  با بیان اینکه بودجه حوزه سلامت در لایحه 98، 10 درصد افزایش یافته است، گفت: در مجموع بودجه 98 نسبت به سال گذشته تنها 8 درصد افزایش یافته اما بودجه حوزه سلامت افزایش 10  درصدی داشته است.

 علیرغم تمامی فراز و فرودهایی که در حوزه تامین منابع برای حوزه بهداشت و درمان وجود دارد اگر منابع وزارت بهداشت که حدود 75 هزار میلیارد است در چارچوب قانون تخصیص داده شود از نظر منابع و بودجه با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: علیرغم تمامی فراز و فرودهایی که در حوزه تامین منابع برای حوزه بهداشت و درمان وجود دارد اگر منابع وزارت بهداشت که حدود 75 هزار میلیارد است در چارچوب قانون تخصیص داده شود حوزه سلامت از نظر منابع و بودجه با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد.

وی ادامه داد: 3 هزار میلیارد نیز برای تامین واردات و تجهیزات در نظر گرفته شده که اگر در مسیر قانون و نه در مسیرهای دیگر هزینه شود مشکل کمبود بودجه در حوزه سلامت رفع خواهد شد./خانه ملت

روند هزینه کرد منابع در حوزه سلامت باید اصلاح شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه روند هزینه کرد منابع در حوزه سلامت باید اصلاح شود، تصریح کرد: با مدیریت صحیح منابع حوزه سلامت می توان طرح تحول سلامت را با قدرت و بهتر از سال های گذشته ادامه داد.

طرح پزشک خانواده با ضعف های زیادی روبرو است

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح پزشک خانواده با ضعف های زیادی روبرو است، گفت: راهکارهای کاهش منابع حوزه سلامت راه اندازی سیستم کارت الکترونیکی، سیستم ارجاع، حذف همپوشانی بیمه ای است اما متاسفانه روند اجرای این موارد به کندی پیش می رود و این کندی هزینه بر شدن طرح تحول سلامت را به دنبال داشته است.

قربانی افزود: به طور قطع با معرفی و انتخاب سعید نمکی به  عنوان وزیر بهداشت که به اعداد و ارقام و ردیف های بودجه ای آشنا بوده و  کار اجرایی در حوزه سلامت تا حد معاونت داشته است بهتر می توان منابع را در جهت اجرای قانون هزینه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز