برپایی غرفه فعالیت‌های کانون درجشن انقلاب؛

«شکوه شکفتن» در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۵:۱۴
کد خبر: ۸۱۱۲۱۴
«شکوه شکفتن» در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کارکنان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و اجرای فعالیت‌های هدف‌مند فرهنگی برای مخاطبان، «شکوه شکفتن» چهلمین سال‌گشت پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی‌داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال جلوه‌ی دیگری داشت و کارکنان و مربیان مراکز فرهنگی هنری ضمن نقش‌آفرینی در این حماسه بزرگ، با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، بلوغ انقلاب اسلامی را در فجر چهل سالگی این نظام مردم‌سالار دینی جشن‌گرفتند.

این حماسه آفرینی در مرکز استان گیلان، با برپایی غرفه‌ی فعالیت‌های هدف‌مند کانون در پیاده‌راه فرهنگی (میدان شهرداری) شهر رشت و هم‌گامی با مردم مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی جشن انقلاب همراه بود و کارکنان و اعضای مراکز این مجموعه‌ی فرهنگی به بازتعریف چهاردهه حماسه و ایثار پرداختند.

برهمین اساس، آشناسازی افزون‌تر کودکان و نوجوانان با رویدادهای تاثیرگذار انقلاب اسلامی و تشریح اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ازجمله برنامه‌های مربیان کانون در غرفه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری «شکوه شکفتن» بود.

درهمین حال مربیان با برپایی کارگاه ادبی تحت عنوان«بهمن، بهارمیهن» و راهنمایی  کودکان و نوجوانان برای مکتوب‌سازی دل‌نوشته‌ها، بسترساز خلق آثاری با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی‌شدند.

آموزش ساخت ‌گُل‌های کاغذی با با بهره‌گیری از شیوه‌ی کاغذ، ازدیگر برنامه‌های مربیان کانون پرورش فکری بود که با چهره‌آرایی کودکان و نوجوانان با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه‌شد.

بینش و آگاهی انقلابی مربیان و اعضای مراکزفرهنگی هنری با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعارهای انقلابی، اعلام حمایت از ستمدیدگان و بیزاری از مستکبران جلوه‌ای دیگریافت و در این میان کانونی‌ها بر ادامه‌یافتن تلاش‌های فرهنگی خود درجهت ارتقای سطح توان‌مندی‌های آینده‌سازان ایران اسلامی تاکیدکردند.

شایان ذکر است، ویژه‌برنامه‌های یوم الله ۲۲ بهمن هم‌زمان از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان گیلان برنامه‌ریزی و به مرحله اجراگذاشته‌ شد.

 

803695

803694

نظر شما