مدیر آموزشگاه موسیقی گلشن :

جشنواره فرهنگی و هنری فجر ماهیتش عالی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۰:۴۲
کد خبر: ۸۱۲۲۷۹
جشنواره فرهنگی و هنری فجر ماهیتش عالی است
مدیر آموزشگاه موسیقی گلشن گفت : جشنواره فرهنگی و هنری فجر ماهیتش عالی است .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مدیرآموزشگاه موسیقی گلشن با بیان این مطلب که چنین جشنواره هایی می تواند در کل سال چندین بار برگزار شود گفت : شهرستان رشت و به تبع آن گیلان دارای فرهنگ غنی به ویژه در موسیقی است و می طلبد که در سال شاهد چندین جشنواره باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت مالی بیشتر مسئولین از هنر سبب پیشرفت و ارتقاء هنر استان خواهد شد ،گفت : در صورت مهیا شدن امکانات مورد نیاز و ایجاد حس رقابتی بیشتر در بین هنرجویان و هنرمندان سبب خواهد شد که کیفیت جشنواره بالاتر رود.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست با برگزاری چنین جشنواره ای شور و شوق یادگیری هنر را برای هنرجویان افزایش دهد که از این بابت بسیار به نوبه خود ممنون و سپاسگذارم.

گلشن گفت : بنده معتقدم با ایجاد حس رقابتی و داوری در جشنواره سبب خواهد شد که آموزشگاها برای اینکه در سال آینده در این جشنواره شرکت کنند حرفه ای تر و تلاش بیشتری داشته باشند.

مدیر آموزشگاه موسیقی گلشن گفت : اجرای موسیقی توسط کودکان ،تکنوازی سنتور ،تنبک ،ویلون و گروهای زهی و.....از جمله برنامه هایی است که در جشنواره فجر امسال توسط آموزشگاه گلشن برگزار خواهد شد.

 

photo_2019-02-14_08-56-29

photo_2019-02-14_08-56-31

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز