آغاز طرح نوروزی نهادهای امداد و خدمات رسان گیلان

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۳:۱۷
کد خبر: ۸۲۴۷۵۲
آغاز طرح نوروزی نهادهای امداد و خدمات رسان گیلان
طرح نوروزی نهادهای امداد و خدمات رسان به ویژه پلیس راه امروز همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ رییس پلیس راه گیلان امروز در مراسم آغاز طرح نوروزی با بیان اینکه این طرح از امروز تا 17 فروردین و به مدت 22 روز اجرا می شود گفت : در این مدت نیروهای پلیس به همراه دستگاه های خدمات رسان و امداد رسان نظیر جمعیت هلال احمر ، اورژانس ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، امداد خودرو ها به مسافرانی که گیلان را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند  خدمات رسانی     می کنند.

سرهنگ حسین محمد پور با اشاره به اینکه امسال 450 نیروی پلیس در قالب 100 تیم در جاده های اصلی و فرعی گیلان ایمنی سفر رانندگان و سرنشینان را کنترل می کنند افزود : پلیس امسال با قاطعیت با متخلفان و تهدید کنندگان سلامت مردم در جاده های استان  و رانندگانی که تخلفات حادثه سازی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز صحبت کردن  با تلفن همراه  هنگام رانندگی مرتکب شوند برخورد خواهد کرد. 

رییس پلیس راه گیلان گفت : دو طرح راه اندازی جی پی اس تعیین مکان خودرو و تجهیز البسه همه نیروهای پلیس به دوربین امسال برای نخستین بار در گیلان اجرا می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان هم با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مدیریت سفرهای نوروزی و ایمنی مسافران در استان اندیشیده شده گفت : امیدواریم که مشکلات در ایام نوروز تبدیل به بحران نشود.

رضا اسلامی بر اطلاع رسانی به موقع به مسافران در خصوص وضعیت جوی و احتمال بروز سیلاب در مواقع بارندگی شدید تاکید کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز