مسابقات بسکتبال لیگ بانوان گیلان آغاز شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۴:۱۷
کد خبر: ۸۳۴۸۷۰
مسابقات بسکتبال لیگ بانوان گیلان آغاز شد
رقابت های بسکتبال لیگ بانوان استان گیلان با انجام هفته اول و برگزاری چهار مسابقه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، در این دوره از رقابت ها، تیم های بسکتبال بانوان روشن رشت ، هیات لاهیجان ، هایپر رشت ، هیات تالش ، چای رفاه لاهیجان ، آرنا کاظمی رشت ، جوانان عادلی صومعه سرا و نیروی دریایی ملوان بندرانزلی شرکت دارند.

تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای و متمرکز با هم رقابت می کنند که هفته اول این رقابت ها به میزبانی تیم بسکتبال بانوان روشن رشت و در سالن ورزشی 22 بهمن کوچصفهان برگزار شد.
بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم های بسکتبال روشن و هایپر رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال بانوان روشن رشت در یک بازی برتر با نتیجه 114 بر 12 برابر حریف خود به برتری رسید.
در دومین بازی برگزار شده نیز ، تیم های بسکتبال بانوان آرنا کاظمی رشت و هیات بسکتبال لاهیجان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم هیات بسکتبال بانوان لاهیجان موفق شد تیم آرنا را با نتیجه 69 بر 29 مغلوب کند.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته اول رقابت های بسکتبال لیگ بانوان گیلان ، تیم های چای رفاه لاهیجان و هیات تالش مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم بسکتبال بانوان چای رفاه لاهیجان با نتیجه 46 بر 30 حریفش را شکست داد.
اما در آخرین بازی برگزار شده از هفته اول این رقابت ها ، تیم های بسکتبال بانوان جوانان عادلی صومعه سرا و نیروی دریایی ملوان انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتال بانوان جوانان عادلی صومعه سرا با نتیجه 67 بر 21 برابر حریف خود به برتری رسید.
پریسا یعقوبی ، سونیا هوشنگی ، بیتا هاشمی ، مهسا مختاری ، مارال صفاپور ، هدیه صیاد و ترمه ادیب به عنوان داور، هفته اول رقابت های بسکتبال لیگ بانوان استان گیلان را قضاوت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز