علیپور خبر داد:

عقد قرارداد رانندگان استیجاری در شرکت تعاونی / تلاش برای واگذاری تمامی نیروها در قالب تعاونی

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۸:۳۵
کد خبر: ۸۴۶۰۹۰
عقد قرارداد رانندگان استیجاری در شرکت تعاونی / تلاش برای واگذاری تمامی نیروها در قالب تعاونی
علیپور گفت : واگذاری رانندگان استیجاری به تعاونی کارکنان،اولین قدم است و در تلاش هستیم تا در ادامه نیروهای دیگر هم مرحله به مرحله از این اتفاق و مزایا بهره مند شوند‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت در خصوص سامان دهی رانندگان استیجاری شهرداری رشت بیان داشت: از سال گذشته تا کنون در هئیت رئیسه شورا بحث عقد قرارداد رانندگان و سایر نیروهای حجمی در شرکت تعاونی کارکنان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه رانندگان استیجاری از بیمه و مزایای خوبی برخوردار نیستند در تلاش هستیم که در مرحله اول این نیروها را به شرکت تعاونی واگذار کنیم.
 
علیپور با اشاره به اینکه هئیت رئیسه شورا با همراهی بازرسی استان مدتهاست بدنبال راه حلی برای این موضوع هستند اذعان داشت: در حال پیگیری هستیم تا نه تنها رانندگان بلکه تمامی نیروهای زحمت کش شهرداری از این مزایا بهره مند شوند.
 
این عضو شورا عنوان کرد: این رانندگان به عنوان نیروهای حجمی در قالب شرکت تعاونی معرفی خواهند شد.
 
وی در ادامه در مخالفت با بکار گیری نیروهای بازنشسته در این تعاونی بیان داشت: بکارگیری نیروهای بازنشسته در این تعاونی خلاف قانون است و در صورت مشاهده، شدیدا برخورد خواهد شد.
 
عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت تصریح کرد: همچنین اضافه کردن راننده جدید در بدنه تعاونی کارکنان تنها با تائید شورای شهر رشت انجام خواهد گرفت.
 
علیپور در پایان خاطرنشان کرد: واگذاری رانندگان استیجاری به تعاونی کارکنان،اولین قدم است و در تلاش هستیم تا در ادامه نیروهای دیگر هم مرحله به مرحله از این اتفاق و مزایا بهره مند شوند‌.

 

نظر شما