استاندار گیلان:

روابط عمومی حلقه اتصال دولت و ملت است

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۹:۱۲
کد خبر: ۸۴۶۹۸۹
روابط عمومی حلقه اتصال دولت و ملت است
استاندار گیلان با تقدیر از عملکرد حوزه روابط عمومی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: حوزه روابط عمومی حلقه اتصال دولت و ملت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مصطفی سالاری در دیدار با کارکنان حوزه روابط عمومی استانداری گیلان با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: اقدامات این حوزه تلاشی هنرمندانه برای انعکاس فعالیت های بخش های یک نهاد است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق و به موقع علاوه بر آگاهی بخشی در جامعه موجب اطمینان افزایی عمومی می‌شود، عنوان داشت: این نوع از اطلاع رسانی امیدآفرینی و اعتماد بیشتر عموم شهروندان نسبت به فعالان بخش دولتی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی در اطلاع رسانی عمومی نیز افزود: باید با شناختی دقیق اثربخشی شبکه های اجتماعی را ارزیابی نمود و فعالیتی مطلوب متناسب با نیاز جامعه عرضه کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تقدیر از عملکرد حوزه روابط عمومی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: حوزه روابط عمومی حلقه اتصال دولت و ملت است.

دکتر سالاری در پایان با بیان این‌ که روابط عمومی‌ها دیدبان صادق جامعه قلمداد می شوند و نباید فقط به بازگویی حرف‌های مسئولین اکتفا کنند و در مقابل باید صدای مردم را هم به گوش مسئولان برسانند، خاطر نشان کرد: روابط عمومی استانداری گیلان در سال پیش رو باید بیش از پیش نسبت به دریافت و انتقال پیام‌ها و دیدگاه‌های مردم خطاب به مدیریت استان اقدام نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز