قهرمانی که در ۷۷ سالگی همچنان مدال های کشوری و آسیایی کسب می کند

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۶:۳۰
کد خبر: ۸۵۷۲۵۰
قهرمانی که در ۷۷ سالگی همچنان مدال های کشوری و آسیایی کسب می کند
علی حیدر ثاقب قهرمان وزنه برداری و پاورلیفتیگ گیلانی با کسب 145 مدال آسیایی و کشور و استانی بی رقیب در ورزش همچنان مدال آوری می کند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ این قهرمان پرآوازه که رهاوردی از جهت درآمدزایی در ورزش نداشته است ،هدف از باقی ماندن و تداوم فعالیت ورزشی را سلامت جسم و برخورداری از روحیه مبارزه جویی ارزیابی کرد وگفت :از مدیر کل ورزش و جوانان سرکار خانم بخشی که از تلاش های چند ده ساله ام با اهدا لوح تقدیر، قدردانی کرده است تشکر میکنم و این حرکت او را که اولین مدیربانوی کشور است مایه فخر و سرافرازی گیلانیان میدانم .

ثاقب ورزش را مایه امیدبخشی و کسب روحیه بیشتر برای کار و فعالیت هدفمند دانست و افزود:جوانان با ورزش می توانند هم به آینده خود امیدوار شوند و هم اینکه قادر خواهند بود در کارهای پیش رو استقامت و پایداری بیشتری داشته باشند.

وی که اکنون در 77سالگی همچنان قادر است 150کیلولیفت و 130 کیلوگرم اسکات انجام دهد ،تداوم موفقیت های ورزشی خود را به سخت کوشی و تحمل آسیب های ورزشی در سال های متمادی برشمرد و خاطر نشان کرد : برای سالم ماندن و دوری از بیماری راهی جز پرداختن به ورزش وجود ندارد .

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان لازمه موفقیت های مستمر و پایدار را بهره مندی از تجارب چنین پیشکسوتانی که در هر شرایطی به ورزش می پردازند،یاد کرد و گفت:اگر دانش آموختگی را باتجربه بیامیزیم بدون تردید شاهد موفقیت های پایدار در هر حوزه ه ای از فعالیت های ورزشی و اجتماعی خواهیم بود .

نظر شما