سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری گیلان در انزلی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۹:۳۵
کد خبر: ۸۶۹۹۱۰
سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری گیلان در انزلی برگزار شد
سومین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی استقامت گیلان با حضور ۴۰ دوچرخه سوار در کنارگذر انزلی با شعار حفظ تالاب، حفظ حیات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گیلان در حاشیه برگزاری این رقابت ها اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۴۰ ورزشکار از پنج شهر رشت، انزلی، صومعه سرا، لاهیجان و رامسر شرکت داشتند.

ایمان حیرتی افزود: این دوره از مسابقات در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مسیر کنار گذر انزلی به مسافت ۵۰ کیلومتر به صورت چهار دور رفت و برگشت و به مناسبت روز المپیک و با شعار حفظ تالاب، حفظ حیات برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در پایان از هر رده سنی سه نفر اول انتخاب شدند که در رده سنی جوانان امیرحسین حیاتی از رشت، محمد بخشنده از انزلی و پویا حسینی از رشت به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان نیز محمد بهزادی از رامسر (به صورت میهمان) وحید آذریان از صومعه سرا و علیرضا رهنما به صورت آزاد شرکت کرده بود که توانستند مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.
 
همچنین محمد یوسفی از رامسر، هوشنگ امینی از لاهیجان و حسنی نیا از بندرانزلی در رده پیشکسوتان توانستند مقام‌های اول تا سوم را در این دوره از رقابت‌ها کسب کنند.
نظر شما