جلوگیری پلیس از خودکشی مرد ۴۰ ساله

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۷۱۵۶۴
جلوگیری پلیس از خودکشی مرد ۴۰ ساله
با اقدام به موقع ماموران پلیس در شهرستان رضوانشهر مردی 40 ساله که قصد خودکشی داشت از مرگ نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی در رضوانشهر قصد خودکشی از بالای پل عابر پیاده واقع در روبروی اداره آموزش و پرورش این شهرستان را دارد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با حضور در محل متوجه شدند مردی به بالای پل عابرپیاده رفته و با داد و فریاد قصد دارد خود را از بالای پل به پایین پرت کند.

سرهنگ جوانمردی بیان داشت: در همان لحظات اولیه با حضور به موقع ماموران و اعزام تیم مذاکره کننده پلیس، نامبرده به آرامش دعوت و با صحبت‌های صورت گرفته و قول مساعد به وی برای رسیدگی به مشکلات، از اقدام خود صرفه نظر کرده و موضوع ختم به خیر شد.

وی تصریح کرد: دلیل اصلی اقدام این فرد برای خودکشی، اختلاف ملکی با اقوامش بود که این موضوع در مراجع قضائی در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: هرگاه زنگ مرکز فوریت‌های پلیسی به صدا در می‌آید ماموران با حساسیت و سرعت عمل خود سعی می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک مردم بروند که در این مورد خاص نیز حضور به موقع ماموران انتظامی و تیم مذاکره کننده پلیس، از وقوع یک حادثه دلخراش جلوگیری شد.

 

 

نظر شما