نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

تعامل استانهای شمالی در جهت رسیدن به اهداف مشترک

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۵:۲۸
کد خبر: ۸۹۵۳۹۷
تعامل استانهای شمالی در جهت رسیدن به اهداف مشترک
قاسم احمدی لاشکی نماینده ی مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت : تعامل نمایندگان مجلس ، مسوولین و اصحاب رسانه ی استانهای شمالی می تواند در جهت رسیدن به اهداف مشترک مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ قاسم احمدی لاشکی نماینده ی نوشهر و چالوس در جمع اصحاب رسانه گیلان ضمن ابراز خرسندی از تعامل رسانه های شمال کشور  و اقدام اتحادیه ی مطبوعات خزر به جهت فراهم شدن زمینه ی ارتباط خبرنگاران استانها با یکدیگر ،اظهار داشت : استانهای گیلان ،مازندران و گلستان فصول مشترک زیادی دارند و تبادل تجارب و اندوخته های اصحاب رسانه با یکدیگر می تواند اقدامات ارزنده ای را در جهت توسعه ی این استانها رقم بزند.

نایب رییس فراکسیون مطبوعات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود فضای تعامل در بین اصحاب رسانه می تواند انعکاس مطالبات استانهای شمالی را بیشتر کند ، افزود : استانهای شمالی موضوعات مشترکی دارند که باید از طریق نمایندگان این استانها پیگیری شود ، به عنوان مثال موضوع پسماند و برنج از مقوله های مهم استانهای مازندران ؛ گیلان و گلستان هستند که تعامل نمایندگان آنها می تواند در این موضوعات ثمربخش باشد.

وی در پایان گفت : تعامل و همکاری استانهای شمالی و اصحاب رسانه آنها با هم می تواند در جهت توسعه ی این استانها در سطح کشور موثر باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز