مدیرکل سرمایه گذاری استانداری گیلان :

حضور در نمایشگاه های خارجی، بهترین فرصت برای معرفی قابلیت های صادراتی گیلان است

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۱:۱۹
کد خبر: ۸۹۶۲۸۴
حضور در نمایشگاه های خارجی، بهترین فرصت برای معرفی قابلیت های صادراتی گیلان است
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : حضور در نمایشگاههای خارجی بهترین فرصت برای معرفی قابلیت های صادراتی گیلان در زمینه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ یونس رنجکش در جلسه هماهنگی بررسی حضوراستان گیلان در نمایشگاه بین المللی باکو افزود : شناخت از بازارهای مختلف و ارزیابی فرصت های جدید صادراتی و معرفی ظرفیت های استان از جمله تاثیراتی است که حضور هدفمند در نمایشگاههای خارجی می تواند نصیب گیلان کند.

وی ادامه داد : در شرایط اقتصادی امروز و تحریم هایی را که کشور با آن روبرو است بهترین شرایط، داد و ستد با همسایگان و برقراری ارتباطات تجاری و اقتصادی متناسب با نیازهای طرفین می باشد.

وی اضافه کرد: یکی از راههای شناخت نیازها در بازار کشورهای همسایه و برقرار ارتباط با جامعه هدف و معرفی توانمندی های صادراتی کالا و خدمات داخلی شرکت در نمایشگاهای خارجی و بازاریابی های مناسب در این زمینه است.

به گفته وی، استان گیلان در زمینه های مختلف تولیدات صنعتی، صنایع غذایی و فناوری ها از ظرفیت و توانمندی های بسیاری برخوردار است که می تواند سهم بسزایی در این زمینه در بازار کشورهای همسایه بویژه حاشیه دریای کاسپین داشته باشد.

وی گفت : دستگاههای اجرایی مسوول می بایست با شناسایی واحدهای توانمند و معرفی شرایط بازارهای هدف زمینه های حضور و پیوند فعالان اقتصادی را در کشورهای همسایه فراهم نمایند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان یاد آور شد : در صورت فراهم کردن زمینه های حضور تجار و تولیدکنندگان گیلانی و در نظر گرفتن مشوق های لازم انان می توانند نقش مهمی در توسعه ارتباطات اقتصادی کشور داشته باشند.

وی از مجری برگزاری نمایشگاه و دستگاهای اجرایی استان خواست تا با ارائه راهکارهای مناسب زمینه های حضور تجار و فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان را دراین نمایشگاه که در آبان ماه امسال در شهر باکو و با شرکت چند کشور حوزه دریای کاسپین برگزار می شود را با اطلاع رسانی مناسب  فراهم کنند.

photo_2019-09-11_04-02-42

نظر شما