شهردار لاهیجان از تهیه نقشه راه مقابله با سیل در این شهر خبر داد

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۰:۵۱
کد خبر: ۹۰۲۵۶۲
شهردار لاهیجان از تهیه نقشه راه مقابله با سیل در این شهر خبر داد
شهردار لاهیجان از آماده شدن نقشه راه مقابله با سیل در شهر لاهیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری لاهیجان برگزار شد ضمن تشکر از مشارکت و همراهی همیشگی مردم در مواقع بحران گفت: برخلاف سالهای گذشته که با اولین باران شاهد آب گرفتگی خیابانها بودیم ، با پیگیری و تلاش پرسنل شهرداری مشکل آب گرفتگی ها حل شده و پس از بارندگی۲۴ ساعت گذشته شاهد آبگرفتگی در هیچ خیابانی از لاهیجان نبوده ایم.

وی با تقدیر از تلاش پرسنل شهرداری در مواقع بحران گفت نقشه پهنه بندی خطر سیلاب در لاهیجان آماده شده واولیت بندی مناطق بحرانی نیز مشخص است و پرسنل شهرداری آمادگی لازم برای کمک به مردم در مواقع بحرانی را دارند

کاظمی در ادامه با تشکر از ابلاغ سی میلیارد تومان اعتبار که همزمان با سفر رییس جمهور به لاهیجان برای لایروبی رودخانه ها تصویب شده بود افزود: کلیه انهار در لاهیجان لایروبی شده است.

وی با اشاره به عملیات پل سازی در میدان گیل گفت :با توجه به اینکه ساخت و ساز پل در این میدان در فصل پربارش ادامه دارد و آب راه های منطقه تا حدودی مسدود شده است ممکن است در این میدان در زمان بارندگی های شدید به مشکل بربخوریم که نیازمند برنامه ریزی درست است .

شهردار لاهیجان همچنین با تشکر از حضور همیشگی گروه آفرود لاهیجان خواستار به کار گیری امکانات و تجهیزات همه ادارات شهرستان در مواقع بحران توسط ستاد بحران شد .

مسعود کاظمی در پایان با اشاره دیواره سازی رودخانه لاهیجان در خیابان حافظ توسط شهرداری گفت با توجه به اینکه صیانت از رودخانه ها با آب منطقه ای است این سازمان همکاری لازم را با مجموعه شهرداری نداشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز