مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ستاد ساماندهی جوانان استان مطرح کرد؛

حمایت دولت از حوزه ی اشتغال روستایی / پیشنهاد نصب سردیس شهید تندگویان در شهر رشت

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۷:۴۱
کد خبر: ۹۰۹۹۴۹
حمایت دولت از حوزه ی اشتغال روستایی / پیشنهاد نصب سردیس شهید تندگویان در شهر رشت
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ستاد ساماندهی جوانان که با حضور مهندس تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور ، استاندار گیلان و مدیران نهادهای دولتی عضو ستاد در استانداری گیلان برگزار شد ، اظهار کرد : دولت عنایت ویژه ای به حوزه ی اشتغال روستایی دارد و تسهیلات خوبی به این حوزه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ستاد ساماندهی جوانان استان گیلان اظهار داشت : احتیاج به اهتمام ویژه ای در استان در خصوص جوانان داریم تا بتوانیم بیشترین بهره برداری را از ستادهای ساماندهی جوانان داشته باشیم.

وی با درخواست از استاندار گیلان برای دستور تشکیل کارگروه ویژه  افزود :  با تشکیل کارگروه ویژه جوانان نهادهایی که می توانند در طرح مسکن جوانان اثر گذار باشند همکاری لازم را خواهند داشت .

بخشی ادامه داد : معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان پیشنهاد طرحی را دارد که به جهت کارآفرینی جوانان فارغ التحصیل حوزه ی کشاورزی ، اداره کل منابع طبیعی استان زمین هایی را به صورت اجاره در اختیار این جوانان قرار دهد تا بتوانند بحث اشتغالزایی را دنبال کنند.

وی با اشاره به حمایت دولت از حوزه ی اشتغال روستایی اذعان داشت : تسهیلات خوبی برای حوزه ی اشتغال روستایی پیش بینی و فراهم شده است که انشالله با پیگیری های صورت گرفته در اختیار جوانان متقاضی برای اجرای طرحهای اشتغالزا قرار خواهد گرفت.

بخشی ادامه داد : امیدواریم که این فعالیت های موجب فراهم شدن شغل برای جوانان و تسهیل در امر ازدواج آنان شود .

بخشی همچنین با یادآوری نام و خاطره ی شهید تندگویان پیشنهاد کرد که سردیسی از این شهید بزرگوار در شهر رشت به پاس خدمات ایشان نصب شود .

گفتنی است شهید تندگویان به جهت سوابق تخصصی خود به عنوان نخستین مدیر شرکت پارس خزر در گیلان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خدمت مشغول بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز