با حضور مهندس تندگویان صورت گرفت ؛

افتتاح مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده " ندای مهرگان "

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۰:۲۹
کد خبر: ۹۰۹۹۷۱
افتتاح مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده  ندای مهرگان
با حضور مهندس محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده " ندای مهرگان " افتتاح شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده ندای مهرگان اظهار داشت : با تغییرات مدیریتی سازمان نظام روانشناسی و توافقاتی که وزارت ورزش با این سازمان برقرار کرده است ، این آمادگی وجود دارد که ایجاد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در کشور گسترش یابد .

وی با اشاره به اتفاقات خوب در زمینه ی تاسیس مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده از ابتدای سالجاری گفت : 100 مرکز مشاوره در شش ماه گذشته در کشور مجوز فعالیت دریافت کرده اند و اگر به همین منوال پیش رود روبدادهای نوینی در این جهت رخ خواهد داد.

تندگویان اضافه کرد : طبق توافق با سازمان نظام روانشناسی پروانه ی تخصصی مشاوره ازدواج برای مشاورین مراکزی که دوره های مشاوره را طی کرده اند صادر می شود تا بتوانیم از طریق فعالیت کنند.

وی با اشاره به آمار ازدواج در سطح گیلان عنوان کرد :  اگر بتوانیم در استان گیلان مشاوره ی پیش از ازدواج را اجباری کنیم موجب خواهد شد که زوجین دوره های مشاوره تخصصی ازدواج را طی کرده و از ازدواج های نامناسب جلوگیری بعمل می آید و همچنین از سوی دیگر سبب افزایش ازدواج های آگاهانه و مطلوب در استان خواهد شد .

گفتنی است مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده ندای مهرگان با مدیریت دکتر یحیایی در خیابان نواب شهر رشت با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

 

نظر شما