فرماندار آستارا خبر داد:

ورود بیش از ۱۶ هزار نفر زائر خارجی اربعین حسینی از مرز آستارا

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۹:۲۶
کد خبر: ۹۱۰۰۷۳
ورود بیش از ۱۶ هزار نفر زائر خارجی اربعین حسینی از مرز آستارا
فرماندار آستارا از ورود بیش از 16 هزار نفر زائر خارجی اربعین حسینی از مرز آستارا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در بازدید از پایانه مسافری آستارا که فرماندار تالش و نماینده مردم آستارا در مجلس نیز وی را همراهی می کردند اظهار داشت: بیش از 16 هزار نفر تاکنون از مرز آستارا وارد کشور شده اند که افزایش چهار هزار نفری نسبت به سال گذشته دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات و پیش بینی های انجام شده در ستاد اربعین حسینی استان و شهرستان و همکاری تمامی دستگاه های متولی کلیه زائران با آرامش و بدون هیچ دغدغه ای شهرستان را به مقصد کربلا ترک کرده اند.

رستم زاد  در ادامه ضمن تقدیر از دست اندر کاران ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی مستقر در پایانه مسافری و محل امام زادگان این شهرستان خواستار استمرار بیش از پیش این تلاش ها تا پایان خروج زائران از شهرستان شد.

 فرماندار آستارا در پایان افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در جلسات ستاد هماهنگی اربعین که به ریاست استاندار محترم از چند ماه پیش در استان و شهرستان فعال شده بودخوشبختانه استقبال از زائران خارجی و اسکان وپذیرایی از آنان به نحو احسن تا کنون توسط ستاد اربعین شهرستان انجام گرفته است.

 

نظر شما