امروز رخ داد:

بازدید استاندار گیلان از پروژه‌های شاخص شهرستان لنگرود

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۳:۵۲
کد خبر: ۹۱۲۷۳۲
بازدید استاندار گیلان از پروژه‌های شاخص شهرستان لنگرود
استاندار گیلان از برخی پروژه‌های شاخص عمرانی، اقتصادی، گردشگری و عام‌المنفعه شهرستان لنگرود بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ ارسلان زارع استاندار گیلان صبح امروز در سفر به شهرستان لنگرود با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار از پروژه‌های احداث بیمارستان 137 تختخوابی شهید حسین پور لنگرود و بیمارستان 64 تختخوابی تأمین اجتماعی بخش کومله این شهرستان بازدید کرد.

برای احداث بیمارستان 137 تختخوابی شهید حسین پور لنگرود تاکنون 55 میلیارد تومان هزینه شده است و 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار گیلان هشتم مهرماه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بر ضرورت تکمیل بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور تا پایان امسال تأکید کرده بود.

برای بیمارستان 64 تختخوابی کومله لنگرود که بیش از 32 درصد پیشرفت دارد تاکنون 14 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل احداث آن 77 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از پروژه‌های کنارگذر سردار شهید املاکی لنگرود و نیز کنارگذر چمخاله به رودسر نیز بازدید کرد.

پروژه احداث کنارگذر سردار شهید املاکی با هزینه 43 میلیارد تومانی دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه کنارگذر چمخاله به رودسر با هزینه 12 میلیارد تومانی در مراحل پایانی روسازی و آسفالت است.

دکتر زارع در ادامه سفر به شهرستان لنگرود از پروژه بندر چندمنظوره چمخاله و نیز اراضی محدوده منطقه ویژه اقتصادی چاف و چمخاله بازدید کرد.

برای پروژه احداث بندر چندمنظوره چاف و چمخاله که با ظرفیت بارگیری یک میلیون تن کالا از بهمن 97  آغاز شده ، تاکنون 8.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار گیلان همچنین از پروژه گردشگری احداث تله کابین و سورتمه و نیز سدلاستیکی گالشکلام بازدید کرد.

پروژه گردشگری احداث تلکه کابین و سورتمه در زمینی به مساحت 25 هکتار و هزینه 4 میلیون یورو و 15 میلیارد تومان تاکنون در بخش سورتمه 90 درصد و تله کابین شاهد 10 درصد پیشرفت است که در حال حاضر برای 25 نفر و با اتمام آن برای 80 نفر اشتغالزایی می‌کند.

سد لاستیکی گالشکلام با ظرفیت آب‌گیری 4.8 میلیون مترمکعب و هزینه 14 میلیارد تومان دارای پیشرفت فیزیکی 98 درصدی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز